Oferta pracy

Asystent/ka Działu

Neinver Polska Sp. z o.o.O firmie

Neinver Polska Sp. z o.o.

Plac Czerwca 1976 r. 6

Warszawa

Firma Neinver – największy operator centrów outletowych w Polsce poszukuje kandydata/tki na stanowisko:

ASYSTENTA/TKI DZIAŁU
Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy osoby do fantastycznego zespołu zajmującego się wynajmem powierzchni w naszych centrach handlowych. W codziennej praktyce oznacza to między innymi:

  • sporządzanie raportów,
  • koordynacja podpisów ze strony wynajmującego,
  • sprawdzanie kompletności dokumentów (współpraca z innymi działami oraz administracjami centrów),
  • rejestracja i obieg dokumentów związanych z umowami,
  • wsparcie i organizacja pracy Działu,
  • bieżący kontakt z centrami,
  • koordynowanie wydatków Działu,
  • drukowanie oraz kompletowanie umów najmu.

Oferujemy:

  • stanowisko, na którym można poznać kuchnię działania branży nieruchomości komercyjnych,
  • doskonały pakiet świadczeń socjalnych,
  • szkolenia i szanse do poszerzania swoich kompetencji,
  • miłą atmosferę pracy. 

Jeśli:

  • masz doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją biura, obiegiem dokumentów oraz obsługą klienta,
  • dajesz radę z excelem, a nie excel daje sobie radę z Tobą,
  • jesteś w stanie dogadać się po angielsku na tematy związane z pracą,
  • lubisz pracę w zespole,
  • lubisz wiedzieć coraz więcej, uczyć się, czuć, że Twoja praca to ważny element całego biznesu,
  • masz dość pracy, w której zaangażowanie pracownika mierzy się liczbą przepracowanych nadgodzin, zapraszamy!


Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy