Oferta pracy

Asystent/ka Działu Zarządzania Kategorią

Groszek

Groszek

Taśmowa 7A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień

  • Wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie

  • Przygotowywanie ofert promocyjnych

  • Koordynowanie procesów promocyjnych

  • Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami

  • Bieżące wsparcie funkcjonowania działu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w dziale handlowym/sprzedaży, mile widziane w branży FMCG

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne i ścisłe)

  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym (zwłaszcza MS Excel)

  • Umiejętności analitycznego myślenia

  • Bardzo dobra organizacja swojej pracy

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • Bycie dokładnym i systematycznym

  • Posiadanie umiejętności pracy pod presją czasu

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Odpowiedzialne obowiązki i pracę w profesjonalnym zespole

  • Samodzielność w realizacji zadań

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. karty fitness, pakiet medyczny, paczki świąteczne, pikniki itp.)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • inicjatywy dobroczynne

Groszek

Groszek jest ogólnopolską siecią samoobsługowych sklepów spożywczych funkcjonującą na rynku od 2000 roku. Obecnie sieć zrzesza ponad 1900 sklepów o zróżnicowanej wielkości. Sklepy funkcjonujące pod szyldem Groszka to w dużej mierze małe firmy rodzinne.

Jesteśmy częścią Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów FMCG. Przedsiębiorczość mamy w DNA, dlatego wraz z naszymi Pracownikami i Klientami - właścicielami lokalnych sklepów od ponad 25 lat rozwijamy handel niezależny w Polsce.

Przewiń do profilu firmy