Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Databout sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Databout przed cofnięciem zgody.

 Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz https://rodo.databout.pl/rodo_kandydaci.html

Databout sp. z o.o.

Asystent/ka Kierownika Projektu

Databout sp. z o.o.O firmie

Databout sp. z o.o.

ul

Warszawa

top

Firma Databout sp. z o. o. (www.databout.pl) do 20 kwietnia 2020 była częścią międzynarodowej grupy WYG (www.wyg.com), od blisko 20 lat świadczymy usługi projektowe oraz doradcze w branży inżynieryjnej, obecnie koncentrując swoją aktywność w Polsce wokół projektów związanych z transportem lądowym, środowiskiem oraz energetyką.


W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA PROJEKTU
Miejsce pracy: Warszawa

Do zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • wsparcie Kierownika Projektu dużych tematów projektowych infrastruktury drogowej;
  • wspieranie działań związanych z realizacją i koordynacją inwestycji (m.in. monitorowanie realizacji harmonogramów, udział w przygotowaniu materiałów i prezentacji na spotkania);
  • współpraca z podwykonawcami, koordynacja międzybranżowa;
  • współudział w monitorowaniu kosztów, terminów i ryzyk;
  • wdział w przygotowywaniu, redagowaniu i konsolidacji korespondencji z wykonawcą, inżynierem kontraktu, podwykonawcami, usługodawcami,

Od kandydatów oczekujemy (minimum):

  • ukończone studia inżynierskie lub magisterskie lub ukończony co najmniej trzeci rok studiów na kierunkach: inżynieria lądowa, transport lub pokrewnym;
  • udział w projektach inwestycyjnych w sektorze infrastruktury drogowej, mostowej lub kolejowej;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność redagowania pism;
  • znajomość zagadnień obiegu korespondencji;
  • dobre umiejętności komunikacji i organizacji pracy własnej;
  • atutem będzie znajomość programu MS Project;
  • chęć rozwoju w kierunku Project Managementu w branży infrastruktury drogowej, mostowej lub kolejowej.

 

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych;
  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych;
  • znajomość metodyk zarządzania projektami;
  • znajomość prawa zamówień publicznych;
  • znajomość narzędzi IT do zarządzania projektami (MS Project, Primavera).

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • umowę o pracę lub zlecenie;
  • możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji o najwyższych standardach pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji w firmie o wieloletniej tradycji i międzynarodowym zasięgu;
  • atrakcyjne warunki finansowe;
  • współpracę z profesjonalnym oraz zgranym zespołem;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • atrakcyjne warunki finansowe;
  • kartę multisport;
  • pakiet medyczny.


Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o składanie aplikacji zawierającej CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, że po weryfikacji ofert firma skontaktuje się jedynie z wybranymi osobami.

Firma Databout sp. z o. o. (www.databout.pl) do 20 kwietnia 2020 była częścią międzynarodowej grupy WYG (www.wyg.com), od blisko 20 lat świadczymy usługi projektowe oraz doradcze w branży inżynieryjnej, obecnie koncentrując swoją aktywność w Polsce wokół projektów związanych z transportem lądowym, środowiskiem oraz energetyką.


W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA PROJEKTU

Do zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

  • wsparcie Kierownika Projektu dużych tematów projektowych infrastruktury drogowej;
  • wspieranie działań związanych z realizacją i koordynacją inwestycji (m.in. monitorowanie realizacji harmonogramów, udział w przygotowaniu materiałów i prezentacji na spotkania);
  • współpraca z podwykonawcami, koordynacja międzybranżowa;
  • współudział w monitorowaniu kosztów, terminów i ryzyk;
  • wdział w przygotowywaniu, redagowaniu i konsolidacji korespondencji z wykonawcą, inżynierem kontraktu, podwykonawcami, usługodawcami,

Od kandydatów oczekujemy (minimum):

  • ukończone studia inżynierskie lub magisterskie lub ukończony co najmniej trzeci rok studiów na kierunkach: inżynieria lądowa, transport lub pokrewnym;
  • udział w projektach inwestycyjnych w sektorze infrastruktury drogowej, mostowej lub kolejowej;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność redagowania pism;
  • znajomość zagadnień obiegu korespondencji;
  • dobre umiejętności komunikacji i organizacji pracy własnej;
  • atutem będzie znajomość programu MS Project;
  • chęć rozwoju w kierunku Project Managementu w branży infrastruktury drogowej, mostowej lub kolejowej.

 

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych;
  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych;
  • znajomość metodyk zarządzania projektami;
  • znajomość prawa zamówień publicznych;
  • znajomość narzędzi IT do zarządzania projektami (MS Project, Primavera).

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • umowę o pracę lub zlecenie;
  • możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji o najwyższych standardach pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji w firmie o wieloletniej tradycji i międzynarodowym zasięgu;
  • atrakcyjne warunki finansowe;
  • współpracę z profesjonalnym oraz zgranym zespołem;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • atrakcyjne warunki finansowe;
  • kartę multisport;
  • pakiet medyczny.


Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o składanie aplikacji zawierającej CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, że po weryfikacji ofert firma skontaktuje się jedynie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne