Oferta pracy

Asystent/ka managera operacyjnego

Klaudyna Hebda NatureO firmie

  • Kraków, Bochnia, Tarnów

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

Klaudyna Hebda to szybko rozwijająca się firma w branży on-line, prowadzona przez nr 1 aromaterapeutkę kliniczną w Polsce.

Specjalizujemy się w aromaterapii górnych dróg oddechowych u dzieci i dorosłych oraz w pomaganiu kobietom doświadczającym silnego stresu i
natłoku myśli.
Nasze produkty są połączeniem tradycyjnej wiedzy zielarskiej z nowoczesną nauką.

Portfolio obejmuje olejki aromaterapeutyczne, kosmetyki naturalne, świece oraz nowoczesne formy przekazu jak podcasty, webinary, szkolenia on-line, etc.

To co robimy bezpośrednio poprawia jakość życia naszych Klientek i Klientów. Osiągamy nieprzeciętne wyniki, dlatego szukamy osób, które chcą by ich praca miała realny wpływ na rzeczywistość, a przynajmniej jej wycinek.

Asystent/ka managera operacyjnego

Poszukujemy fantastycznej osoby, która wzmocni nasz zespół i pomoże przygotowywać nowe pachnące mikstury dla naszych Klientek i Klientów! 

Jesteśmy otwarci na osoby o różnym poziomie doświadczenia (nie musisz mieć wykształcenia branżowego, możemy  Cię wielu rzeczy nauczyć!).

Stawiamy przede wszystkim na chęć nauki i predyspozycje. 

Ważne, żebyś był/a osobą, która:

  • ma “get things done attitiude” i jest proaktywna w dostarczaniu rozwiązań
  • szybko i chętnie się uczy, potrafi samodzielnie i krytycznie myśleć
  • ma analityczny umysł, naturalnie wychwytuje i usprawnia nieefektywne systemy 

Co będzie Twoim zadaniem? 

Jesteśmy firmą, która bardzo szybko się rozwija, dlatego zakres projektów jest zróżnicowany.  Na każdym etapie będziesz mieć wsparcie naszego zespołu.  

Do Twoich obowiązków będzie należeć wsparcie działu zakupów i managera operacyjnego w zakresie:

  • obsługi procesu zakupowego
  • tworzenia nowych produktów oraz wsparcia już istniejących (głównie kosmetycznych, chociaż nie tylko), od strony formalnej i dokumentacyjnej
  • kontaktu  z zewnętrznymi partnerami (laboratoria, drukarnie itp.)
  • współdziałania z innymi działami w firmie 

Pracy jest DUŻO, projekty ciekawe i zróżnicowane. 

Nasza firma rośnie się bardzo szybko, więc to stanowisko może ewoluować razem z rozwojem firmy zgodnie z Twoimi predyspozycjami i zaangażowaniem. 

Gdzie? 

Praca jest częściowo zdalna (home office) z koniecznością dojazdu do naszej manufaktury położonej pomiędzy Wojniczem a Brzeskiem (około 60km od Krakowa) około 2 razy w tygodniu.

Mamy szybki i wygodny dojazd autostradą A4 oraz częste połączenia pociągowe (kierunek Tarnów/Dębica/Rzeszów).

Wymagania:

Ważne dla nas są: 

  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność i dokładność
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność wyszukiwania informacji
  • Umiejętność priorytetyzowania pracy własnej
  • Umiejętności analityczne
  • Swoboda w pracy z dokumentacją (będziesz pracować z dokumentacją  produktową / certyfikacyjną)
  • Dobra lub bardzo dobra znajomość programu Excel 
  • Umiejętność pracy zespołowej i pracy pod presją czasu
  • Asertywność i umiejętność precyzyjnej i otwartej komunikacji w zespole 

Nie musisz mieć wykształcenia branżowego, wiele rzeczy możemy Cię nauczyć!

Mile widziane któreś z powyższych:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie w dziedzinach takich jak logistyka, biotechnologia, kosmetologia, chemia kosmetyczna, towaroznawstwo, zarządzanie projektami
  • Znajomość przepisów prawa polskiego i europejskiego w zakresie kosmetyków oraz suplementów diety
  • Doświadczenie w dziale zakupów
  • Doświadczenie w dziale zakupów w firmie kosmetycznej będzie dużym atutem

Jeśli masz inne doświadczenie, które uważasz, że jest pomocne na tym stanowisku, śmiało aplikuj! 

Ważniejsze są umiejętności szybkiego uczenia się i analizy, niż wykształcenie kierunkowe. 

​​​​​OFERUJEMY:

  • pracę, która przekłada się na życie innych ludzi 
  • uczciwe wynagrodzenie, które będzie adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia wniesionego na to stanowisko
  • dużą niezależność i swobodę w realizacji zadań (bez mikrozarządzania)
  • dołączenie do szybko rozwijającej się firmy na wczesnym etapie rozwoju
  • możliwość bezpośredniego wpływu na rozwój firmy
  • pracę w małym (na razie;)), wspierającym zespole ludzi, którym się chce
  • elastyczny czas pracy
  • unikalne know-how z dziedziny zdrowia, które przyda Ci się w codziennym życiu 
  • dostęp do naszych pachnących mikstur i kosmetyków
  • dostęp do naszej firmowej biblioteczki, skupionej głównie mna ziołach, zielarstwie, zarządzaniu i marketingu, 

 

Dodatkowo, mnóstwo energii, ciekawych projektów, atmosferę nieustannej akcji i pracę w przyjaznej, nieformalnej atmosferze. 

Pracy jest DUŻO i nikt u nas się w tańcu nie obija, więc nie aplikuj, jeśli szukasz stanowiska, gdzie chcesz się chować za korporacyjną strukturą i nic nie robić. 

Nasi Klientki i Klienci ciągle proszą nas o nowe mikstury, mamy dużo do zrobienia (i życia nam pewnie nie starczy na wszystko ;)), dlatego szukamy  kogoś, kto chce z nami działać na dłużej. 
 

Jeśli jakaś część Ciebie czuje, ze to ogłoszenie jest dla Ciebie…. 

Pozwól nam się poznać wypełniając prostą i ciekawą  ankietę rekrutacyjną. 

Skontaktujemy się z wybranymi osobami, które poprosimy o wykonanie krótkiego testu potwierdzającego znajomość Excela oraz zaprosimy na rozmowę.

Zapraszamy!  

PS. Proszę nie wysyłaj CV, ponieważ mamy standaryzowany proces rekrutacji 

Ogłoszenie archiwalne