Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-ka Managera Recepcji

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2019-05-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Asystent/-ka Managera Recepcji
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Nieustannie dążąc do zagwarantowania gościom pełnego zadowolenia z pobytu w naszym hotelu dostrzegamy możliwości nawet w pojawiających się problemach. Uważasz, że nie ma rzeczy niemożliwych, a problemy są po to, by je rozwiązywać?

     

    Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „Yes I Can!”, dołącz do zespołu nowo otwartego Radisson Hotel & Suites w centrum Gdańska! Poszukujemy osób takich jak Ty!

    Pracownicy Radisson Hotel & Suites stanowią zgrany zespół dbający o niezapomniane wrażenia przebywających w naszych hotelach gości.

    Jesteś komunikatywny/a, potrafisz słuchać i wczuć się w potrzeby gościa? Z przyjemnością powitamy Cię w naszym zespole, gdzie uśmiech i optymizm czynią każdą chwilę ważną i niezapomnianą.

    Jeśli uda Ci się stworzyć zespół i zachęcić jego członków, by dali z siebie wszystko, zyskasz lojalnych współpracowników. Nie obawiasz się pracy pod presją czasu? Potrafisz utrzymać dyscyplinę w zespole?

     

    Główne obowiązki Asystenta/-tki Managera Recepcji:

    • nadzorując pracę Front Office realizuje cele działu w zakresie satysfakcji gości, przychodów z dostępnych pokoi oraz promocji
    • bierze udział i dba o sprawne i uprzejme meldowanie i wymeldowywanie gości
    • motywuje zespół Front Office koncentrując się na optymalizacji i zwiększaniu efektywności świadczonych usług
    • uczestniczy w opracowywaniu szkoleń i rozwoju odpowiadającemu potrzebom Hotelu
      i działu
    • dba o rozwój kompetencji pracowników działu

    Wymagania na stanowisku Asystenta/-tki Managera Recepcji:

    • udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w hotelu sieciowym oraz zdolność do przestrzegania wysokich standardów pracy oraz nadzorowania działań zespołu
    • pozytywne nastawienie, doskonałe zdolności organizacyjne i chęć zapewnienia najwyższych standardów obsługi gościa
    • determinacja i ambicja inspirująca zespół do ciągłego spełniania, a nawet przewyższania oczekiwań gości
    • umiejętność logicznego myślenia i wysoka komunikatywność
    • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i odporność na stres
    • praktyczna znajomość systemu Opera Property Management
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych? Dołącz do nas i spraw, by każda chwila była niezapomniana!

    Aby aplikować na powyższe stanowisko i stać się członkiem naszego zespołu, prześlij swoje dokumenty aplikacyjne za pomocą przycisku APLIKUJ

    Koniecznie w tytule maila wpisz nr referencyjny tego ogłoszenia: AKfo

    Uprzedzamy, iż skontaktujemy się z najlepszymi kandydatami :)

     

    Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w CV następujących klauzul: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Deo Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 10 w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. Rozumiem, że zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres siedziby Spółki. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Deo Hotel Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w 80-748 Gdańsk ul. Chmielna 10 w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Rozumiem, że zgoda może być wycofana w dowolnym momencie poprzez wysłanie wiadomości na adres siedziby Spółki."


    Radisson Hotel & Suites Gdansk

    ul. Chmielna 10
    80-748 Gdańsk