CEDC International

Asystent/ka Marketingu

CEDC InternationalO firmie

CEDC International

Bobrowiecka 8

Warszawa

CEDC produkuje i sprzedaje cieszące się uznaniem marki wódek, jak Żubrówka, Soplica, Bols Platinum, Absolwent czy Żytniówka, będąc również wiodącym eksporterem polskich alkoholi do ponad 50 krajów świata. Wódki z oferty CEDC wytwarzane są w nowoczesnych zakładach produkcyjnych w Białymstoku i Obornikach Wielkopolskich. W Polsce CEDC oferuje również najbardziej znane marki whisky (Grant’s, Glenfiddich, Tullamore D.E.W., Wild Turkey, The Balvenie), wina (Carlo Rossi, Gancia, Barefoot) oraz innych znanych światowych alkoholi (Jägermeister, Metaxa, Remy Martin, Cointreau, Aperol, Campari, Cinzano).
Asystent/ka Marketingu
MIEJSCE PRACY: Warszawa

Oferujemy Ci:

  • Pracę u lidera rynku, producenta znanych i lubianych alkoholi,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Rozwój cennych umiejętności – co potwierdza 71% pracowników naszej firmy,
  • Opiekę medyczną w sieci Luxmed, kartę MultiSport, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość udziału w konkursach dla pracowników oraz wydarzeniach wewnątrzfirmowych np. Active Day,
  • Telefon komórkowy z dużym pakietem danych, laptop,
  • Fantastyczną atmosferę pracy, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem – co potwierdza 92% naszych pracowników.

Jako Asystent/ka Marketingu będziesz odpowiadał za:

  • Całościowe zarządzanie wybraną marką (we współpracy z Brand Managerem)
  • Udział w tworzeniu i wprowadzeniu nowych produktów na rynek,
  • Samodzielne zarządzanie procesem komunikacji marketingowej,
  • Współpracę z agencjami reklamowymi (m.in. briefing, feedback, terminarz),
  • Pracę z bazami danych AC Nielsen, pomoc przy wykonywaniu i analizowaniu raportów,
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami w firmie (m.in. Finanse, Trade Marketing, Sprzedaż),
  • Gromadzenie dokumentacji związanej z markami,
  • Obsługę faktur i systemu SAP.

Szukamy właśnie ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    w pracy w dziale Brand Marketingu w firmie FMCG,
  • Biegle znasz język angielski,
  • Bardzo dobrze znasz MS Office,
  • Umiesz tworzyć raporty i analizy (znajomość AC Nielsen),
  • Jesteś zorganizowany i umiesz pracować w zespole,
  • Potrafisz zarządzać projektami,
  • Efektywnie komunikujesz się w ramach Organizacji
    oraz podmiotów zewnętrznych (Agencje),
  • Angażujesz się w wykonywaną pracę.
CEDC produkuje i sprzedaje cieszące się uznaniem marki wódek, jak Żubrówka, Soplica, Bols Platinum, Absolwent czy Żytniówka, będąc również wiodącym eksporterem polskich alkoholi do ponad 50 krajów świata. Wódki z oferty CEDC wytwarzane są w nowoczesnych zakładach produkcyjnych w Białymstoku i Obornikach Wielkopolskich. W Polsce CEDC oferuje również najbardziej znane marki whisky (Grant’s, Glenfiddich, Tullamore D.E.W., Wild Turkey, The Balvenie), wina (Carlo Rossi, Gancia, Barefoot) oraz innych znanych światowych alkoholi (Jägermeister, Metaxa, Remy Martin, Cointreau, Aperol, Campari, Cinzano).
Asystent/ka Marketingu

Oferujemy Ci:

  • Pracę u lidera rynku, producenta znanych i lubianych alkoholi,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Rozwój cennych umiejętności – co potwierdza 71% pracowników naszej firmy,
  • Opiekę medyczną w sieci Luxmed, kartę MultiSport, możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość udziału w konkursach dla pracowników oraz wydarzeniach wewnątrzfirmowych np. Active Day,
  • Telefon komórkowy z dużym pakietem danych, laptop,
  • Fantastyczną atmosferę pracy, w której dzielimy się wiedzą i doświadczeniem – co potwierdza 92% naszych pracowników.

Jako Asystent/ka Marketingu będziesz odpowiadał za:

  • Całościowe zarządzanie wybraną marką (we współpracy z Brand Managerem)
  • Udział w tworzeniu i wprowadzeniu nowych produktów na rynek,
  • Samodzielne zarządzanie procesem komunikacji marketingowej,
  • Współpracę z agencjami reklamowymi (m.in. briefing, feedback, terminarz),
  • Pracę z bazami danych AC Nielsen, pomoc przy wykonywaniu i analizowaniu raportów,
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami w firmie (m.in. Finanse, Trade Marketing, Sprzedaż),
  • Gromadzenie dokumentacji związanej z markami,
  • Obsługę faktur i systemu SAP.

Szukamy właśnie ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    w pracy w dziale Brand Marketingu w firmie FMCG,
  • Biegle znasz język angielski,
  • Bardzo dobrze znasz MS Office,
  • Umiesz tworzyć raporty i analizy (znajomość AC Nielsen),
  • Jesteś zorganizowany i umiesz pracować w zespole,
  • Potrafisz zarządzać projektami,
  • Efektywnie komunikujesz się w ramach Organizacji
    oraz podmiotów zewnętrznych (Agencje),
  • Angażujesz się w wykonywaną pracę.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy