Asystent/ka Oddziału / Real Estate Office Assistant

homfi

4 2005 200 brutto / mies.
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik, 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa

homfi

Stanisława Żółkiewskiego 17a

Grzegórzki

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • bieżące wsparcie działalności oddziału firmy,

  • wsparcie Działu Zarządzania Najmem w obowiązkach związanych z zarządzaniem najmem nieruchomości,

  • przygotowywanie, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentów,

  • obsługa recepcji biura oraz osób odwiedzających oddział,

  • organizacja pracy biura,

  • dbanie o porządek i odpowiednią ekspozycję materiałów marketingowych.

Nasze wymagania

  • dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie,

  • komunikatywność i budowanie relacji,

  • skrupulatność, sumienność i rzetelność,

  • kreatywność i inicjatywa w działaniu,

  • podzielność uwagi,

  • znajomość pakietu MS Office (oraz odpowiedników w Google),

  • komunikatywny angielski (w mowie i piśmie),

  • doświadczenie w pracy z dokumentacją - mile widziane.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B,

  • profesjonalny sprzęt i narzędzia, m.in. smartfon, laptop, systemy informatyczne i dużo więcej,

  • prestiżowe, nowoczesne biuro w centrum miasta,

  • elastyczne godziny pracy,

  • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego,

  • prywatna opieka medyczna,

  • kartę MultiSport,

  • eventy integracyjne,

  • możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji,

  • pracę z marką, która jest liderem w swojej branży.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • siłownia w biurze

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa online

2

Spotkanie stacjonarne

homfi

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce wg Otodom. Nasza filozofia pracy opiera się na wiedzy eksperckiej i innowacyjnych rozwiązaniach. Zespół 270 specjalistów homfi z Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Gliwic i Radomia zapewnia naszym Klientom niespotykaną w innych miejscach kompleksowość usług towarzyszących procesom sprzedaży, zakupu i zarządzania nieruchomościami. Dzięki temu od 11 lat zmieniamy krajowy rynek, dając gwarancję najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji, standardu obsługi i skuteczności działań. Pracujemy zwinnie odpowiadając na potrzeby rynku. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną. Realizujemy wyjątkowe pomysły, wyznaczając trendy. Dostarczamy Klientom korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży nieruchomości. Wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy. Co więcej? Pracujemy w biurze i zespołowo, bo wierzymy, że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość.

Przewiń do profilu firmy