Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Asystent/ka Prezesa (prawa ręka)

Impress Group

umowa zlecenie
4 8007 050 brutto / mies.
kontrakt B2B
6 40010 500 netto (+ VAT) / mies.
  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • ogólne ogarnięcie wszechświata i pilnowanie rzeczy do wykonania przeze mnie;

  • czytanie i odpowiadanie na maile;

  • różnego rodzaju analizy (wydatków, przychodów, konkurencji);

  • dogłębny research, wyszukiwanie informacji, przygotowywanie materiałów;

  • tworzenie procedur, wzorów dokumentów oraz instrukcji firmowych;

  • przygotowywanie raportów, umów, bieżące sprawy administracyjne, współpraca z biurem rachunkowym;

  • niektóre działania operacyjne w obrębie spraw wspomnianych firm;

  • wsparcie w załatwianiu kwestii prywatnych;

  • różne… „proszę, zrób to dla mnie” i inne "bojowe zadania".

Nasze wymagania

  • przeczytanie bardzo dokładnie tego ogłoszenia i zrozumienie dlaczego szukam osoby:

  • chcącej znaleźć pracę na stałe i posiadającej doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • posiadającej doświadczenie w jak największej ilości tematów takich jak: Marketing, Sprzedaż, HR czy Administracja;

  • szczegółowej, skrupulatnej, radzącej sobie bez problemów z zadaniami dotyczącymi kwestii biznesowych - np. Zrób listę X i skontaktuj się z osobą Y; potrafiącej zrobić szybki, ale porządny reasearch;

  • umiejącej organizować sobie dzień pracy, planować i dotrzymywać terminów - często wynik Twojej pracy będzie wykorzystywany do podejmowania pewnych decyzji lub będzie kluczowym elementem pewnych działań;

  • doskonale komunikującej się w mowie czy przez maila i innych w formach pisanych;

  • potrafiącej dokumentować swoje działania tzn. tworzyć procedury, wzory i instrukcje, aby było wiadomo jak postępować w przypadku powtarzalnych zadań, skąd zamówić X, do kogo zwrócić się w temacie Y;

  • znającej podstawy zarządzania ludźmi czy projektami, ogarniającej jak działają systemy CRM i/lub oprogramowanie typu Clickup / Monday / Nozbe;

  • proaktywnej - jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możesz mi jeszcze pomóc, to rozmawiamy o tym i pomagasz, rozwijamy i działamy wspólnie;

  • szybko uczącej się oraz niebojącej się słów: faktury, umowy, pisma, aneksy;

  • ceniącej takie wartości jak: szczerość, rzetelność, wiarygodność, pogodę ducha i rozwój.

  • posiadającej czynne prawo jazdy kategorii B, a pakiety biurowe (w tym Google Docs) nie stanowią dla niej tajemnicy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

Jak będziemy mogli pracować:

  • praca hybrydowa tzn. część zadań może być wykonywana zdalnie, jednak dużą część trzeba będzie również zrobić w biurze (na początku spodziewałbym się wspólnej pracy na miejscu);

  • praca w modelu mieszanym: synchronicznym / asynchronicznym (część rzeczy można wykonywać wtedy kiedy chcesz/możesz);

  • główna siedziba - póki co - znajduje się w Lizawicach (pomiędzy Siechnicami a Oławą), dlatego mieszkając po tej stronie miasta, nie trzeba wpakowywać się we wrocławskie korki.

W jakim modelu wyobrażam sobie współpracę:

  • jesteś moją prawą ręką - naprawdę prawą ręką, pomagasz mi nie tylko w proaktywnym zwalnianiu mojego czasu (wykonując oddelegowane zadania), ale rozwijając wraz ze mną wszystkie projekty;

  • pracujemy na podstawie B2B - będziemy pracować przy różnych projektach, a z drugiej strony wolę, aby moja prawa ręka zarabiała więcej pieniędzy ;)

  • działamy od początku na 100%, ale dajemy sobie pierwsze 1-3 miesiące pracy na przetestowanie całego flow (jeżeli nie masz jeszcze działalności, tutaj możemy działać na podstawie Umowy Zlecenia).

  • oczywiście odpowiednie wynagrodzenie (zwiększane wraz z rozwojem współpracy);

  • prywatna opieka medyczna LuxMed, MultiSport czy niebawem ubezpieczenie na życie itd.;

  • ze względu na naszą lokalizację i fakt możliwości załatwiania również spraw w różnych miejscach - firmowy samochód :)

Aplikowanie

Asystent/ka to nie jest idealne słowo, ale jednak nie znalazłem lepszego. Executive Assistant? Totalnie nie jesteśmy klimatem korpo, dlatego takie nazewnictwo “aż nadto” też mi nie pasuje. Najchętniej dałbym "Prawa ręka", ale trzeba było zostać przy tym tytule. Powiedzmy Asystent/ka, bo to po prostu asysta w dalszym rozwoju 🙂

Poszukuję prawej ręki - prawdziwej prawej ręki. Szukam osoby, która chce rozwijać fajne rzeczy, tworzyć i rekrutować fajny zespół. Osoby, która nie boi się nowoczesnej sprzedaży czy marketingu. Osoby, która ma własne pomysły. Osoby, która wie o prowadzeniu firmy więcej niż przeciętny pracownik. Osoby, której nie trzeba prowadzić za rączkę w każdej rzeczy. Osoby, która potrafi podejmować decyzje i brać na siebie różnego rodzaju odpowiedzialność. Osoby, która w idealnym świecie ma doświadczenie w tego rodzaju firmach, z którymi jestem związany dziś.

Wpisałem widełki w ogłoszeniu, bo uważam że warto, aby był jakiś punkt odniesienia. Zdaję sobie jednak sprawę, że szukam wyjątkowej osoby. Wartość wynagrodzenia zawsze wynika z wkładu i przejmowanej odpowiedzialności. Masz inną propozycję - rozmawiajmy! Docelowo chciałbym, aby to stanowisko było nawet na % od wypracowanych wspólnie zysków. Naprawdę szukam prawej ręki 🙂

Chciałbym, abyśmy szybko musieli właśnie Tobie zatrudnić Asystenta/tkę do pomocy, aby jak najszybciej Tobie też zwalniać czas na kolejne ważne rzeczy!

Jeżeli uważasz, że to praca dla Ciebie, napisz na praca(at)impressgroup.pl, dodaj CV, kilka zdań o sobie oraz o swoim dotychczasowym doświadczeniu. Będę rozpatrywał tylko zgłoszenia przesłane w takiej formie, ponieważ bardzo ważne jest dla mnie czytanie ze zrozumieniem i skrupulatność 🙂

Skontaktuję się tylko z wybranymi osobami, z którymi chciałbym się spotkać online, a następnie przejść do dalszych etapów rekrutacji.

Impress Group

Jestem przedsiębiorcą prowadzącym kilka mniejszych firm, głównie z zakresu poligrafii, IT / software house. Mam też udziały w firmie związanej z branżą drzewną czy spotkaniami networkingowymi. Współpracuje również z kilkoma innymi projektami, jako osoba wspierająca w różnej roli.

Łącznie pracuje za mną około 14 osób, natomiast piszę to ogłoszenie, ponieważ cały czas muszę wykonać wiele małych i większych spraw osobiście. To powoduje, że trudno jest zająć się ważnymi strategicznymi rzeczami.

Jest wiele działań i miejsc, gdzie z Twoim wsparciem bylibyśmy w stanie wygenerować trochę mojego czasu na inne rzeczy, które mają prowadzić do dalszego rozwoju.

Przewiń do profilu firmy