Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka - Sekretarka / Sekretarz

LEMITOR OCHRONA ŚRODOWISKA SP. Z O.O. SP. K.

  • Wrocław, dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Asystent

Jako firma LEMITOR od ponad 30 lat świadczymy kompleksową obsługę biznesu i sektora administracji państwowej w zakresie ochrony środowiska. Realizujemy projekty o zasięgu lokalnym, ogólnokrajowym i międzynarodowym. Bierzemy udział w ciekawych przedsięwzięciach, tj. Projekt LiFE Tree Check we współpracy z partnerami z Czech, Węgier i Słowacji czy Mapy Akustyczne w Rumunii, Chorwacji, Czechach i na Malcie.

Obecnie tworzymy zgrany zespół czterdziestu specjalistów, który jest w stanie podjąć się niemal każdego zadania z zakresu badań, analiz i konsultingu w branży ochrony środowiska. Mamy jasno sprecyzowane, ambitne plany rozwojowe na przyszłość. Jako zespół cenimy sobie osoby, którym zależy na rozwoju, zdobywaniu nowych kompetencji oraz chętnie podejmujących nowe wyzwania.

Obecnie do naszego biura we Wrocławiu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

Asystent/-ka - Sekretarka / Sekretarz

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • obsługa sekretariatu,
  • nadzór nad korespondencja firmową,
  • nadzór nad gotówką firmową,
  • przygotowywanie paczek do wysłania, zamawianie kuriera,
  • odbieranie połączeń telefonicznych,
  • prace wydawnicze (drukowanie, składanie , bindowanie oraz oprawianie dokumentacji),
  • obsługa urządzeń biurowych (ksero, skaner, drukarka itp.),
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • sporządzanie pism urzędowych,
  • załatwianie spraw urzędowych,
  • inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną sekretariatu,
  • nadzór nad podwykonawcami i dostawcami (umawianie na wyjazdy służbowe, aktywne poszukiwanie podwykonawców i dostawców),
  • wystawianie ogłoszeń o pracę (aktywne poszukiwanie zleceniobiorców, pracowników etatowych).

WYMAGANIA:

  • duża komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, odpowiedzialność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • mile widziane doświadczenie w pracach biurowych,
  • łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  • dyspozycyjność 5 dni w tygodniu od pn-pt (w godz. 7-15, 8-16),
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna),
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • mile widziane:
    znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,

OFERUJEMY:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • umowę zlecenie z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • udział w ciekawych projektach.
  • kartę multisport

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne