Oferta pracy

Asystent/ka - Starszy Inspektor w Dziale Obsługi Zarządu

PERN S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • obsługa sekretariatu Członków Zarządu oraz Dyrektorów - pośredniczenie w kontaktach z interesantami i pracownikami,

  • współudział w organizowaniu pracy Członków Zarządu oraz Dyrektorów, w tym koordynowanie i prowadzenie kalendarza spotkań,

  • planowanie i rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych Członków Zarządu oraz Dyrektorów,

  • zapewnianie skutecznego komunikowania decyzji Członków Zarządu oraz Dyrektorów, monitorowanie terminowości obiegu dokumentów oraz ich kompletności, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami wewnętrznymi,

  • organizowanie i przygotowywanie narad, zebrań, konferencji i spotkań służbowych,

  • przygotowywanie materiałów do wystąpień na spotkaniach i naradach,

  • sporządzanie agend spotkań, posiedzeń oraz protokołowanie,

  • dbanie o budowanie wizerunku Spółki poprzez materiały promocyjne, planowanie ich zakupu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, marketing,

  • doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku,

  • doświadczenie w obsłudze sekretariatu oraz prowadzeniu Outlooka kadry menadżerskiej,

  • obsługa komputera oraz urządzeń biurowych na poziomie zaawansowanym,

  • umiejętność przygotowywania i organizacji spotkań,

  • znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym

  • czynne prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • renomowanego pracodawcę oraz zatrudnienie na umowę o pracę,

  • stabilne warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie,

  • bogaty pakiet benefitów (m.in. pracowniczy program emerytalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kartę multisport),

  • atrakcyjny pakiet socjalny,

  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe,

  • doświadczenie w pracy w różnorodnym zespole.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

Kandydatów prosimy o przesłanie CV w terminie do 24 czerwca 2022 r. do godz. 16:00 klikając w przycisk aplikowania

PERN S.A.

Lider logistyki surowcowo – paliwowej w Europie Centralnej. Nowoczesna organizacja inwestująca w rozwój pracowników realizujących strategiczne działania w zakresie dostaw ropy i produktów naftowych.

Przewiń do profilu firmy