dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystent/ka - Starszy Inspektor w Dziale Obsługi Zarządu
PERN S.A.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 5 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
Twój zakres obowiązków
obsługa sekretariatu Członków Zarządu oraz Dyrektorów - pośredniczenie w kontaktach z interesantami i pracownikami,
współudział w organizowaniu pracy Członków Zarządu oraz Dyrektorów, w tym koordynowanie i prowadzenie kalendarza spotkań,
planowanie i rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych Członków Zarządu oraz Dyrektorów,
zapewnianie skutecznego komunikowania decyzji Członków Zarządu oraz Dyrektorów, monitorowanie terminowości obiegu dokumentów oraz ich kompletności, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami wewnętrznymi,
organizowanie i przygotowywanie narad, zebrań, konferencji i spotkań służbowych,
przygotowywanie materiałów do wystąpień na spotkaniach i naradach,
sporządzanie agend spotkań, posiedzeń oraz protokołowanie,
dbanie o budowanie wizerunku Spółki poprzez materiały promocyjne, planowanie ich zakupu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, marketing,
doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku,
doświadczenie w obsłudze sekretariatu oraz prowadzeniu Outlooka kadry menadżerskiej,
obsługa komputera oraz urządzeń biurowych na poziomie zaawansowanym,
umiejętność przygotowywania i organizacji spotkań,
znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
czynne prawo jazdy kategorii B.
To oferujemy
renomowanego pracodawcę oraz zatrudnienie na umowę o pracę,
stabilne warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie,
bogaty pakiet benefitów (m.in. pracowniczy program emerytalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kartę multisport),
atrakcyjny pakiet socjalny,
możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe,
doświadczenie w pracy w różnorodnym zespole.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
Kandydatów prosimy o przesłanie CV w terminie do 24 czerwca 2022 r. do godz. 16:00 klikając w przycisk aplikowania
PERN S.A.
Lider logistyki surowcowo – paliwowej w Europie Centralnej. Nowoczesna organizacja inwestująca w rozwój pracowników realizujących strategiczne działania w zakresie dostaw ropy i produktów naftowych.