Oferta pracy
ME / 21 / 1SE1
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, sp. k. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka w Dziale Księgowości i Administracji

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

4 5005 500 brutto / mies.

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Generała Władysława Andersa 10

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Terminowe tworzenie i księgowanie dokumentów finansowych

  • Przeprowadzenie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca

  • Rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont bilansowych

  • Współpraca z główną księgową oraz pozostałymi działami w firmie

  • Katalogowanie dokumentów

  • Weryfikacja i obsługa zadłużeń

  • Raportowanie w różnym zakresie, także w sprawach środowiskowych

  • Obsługa poczty tradycyjnej oraz mailowej

  • Kontakt z firmami współpracującymi oraz z klientami firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie, doświadczenie lub kursy z zakresu rachunkowości

  • Znajomość prawa podatkowego osób fizycznych i prawnych

  • Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Office (Word, Excel)

  • Wielozadaniowość (multitasking)

  • Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się

  • Doskonała organizacja pracy

  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne

  • Umiejętność pozyskiwania i interpretacji informacji, przygotowywania raportów i prezentacji

  • Umiejętność pisania oficjalnych pism

  • Dyspozycyjność w godzinach 8:00 ¬- 16:00 od pon. do pt. z możliwością pracy zdalnej

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min B

Mile widziane

  • Znajomość programu RAKS SQL

To oferujemy

  • Fajną, bezstresową i przyjazną atmosferę pracy w innowacyjnej firmie

  • Stabilność oferowaną przez firmę z 30 letnią historią i 65 letnią tradycją

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

  • Wsparcie merytoryczne zespołu

  • Korzystanie z najnowszych i najbardziej innowacyjnych na rynku rozwiązań i aplikacji wspomagających codzienną pracę (automatyzacja, RPA, AI)

  • Rozwój zawodowy połączonym z realnym wpływem na sposób funkcjonowania firmy

  • Uczestnictwo w interesujących projektach zawodowych

  • Pracę w siedzibie firmy: Warszawa ¬Śródmieście (Muranów)

  • Wynagrodzenie: 4500-5500 brutto. Lokalizacja w widełkach płacowych uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i umiejętności

  • Współpraca na podstawie umowy o pracę lub opcjonalnie B2B

  • Możliwość przystąpienia po 12 miesiącach do wewnętrznego programu premiowego, uzyskując udział w wypracowanym zysku firmy

  • Możliwość skorzystania z pakietu socjalnego: karty sportowej, prywatnej opieki zdrowotnej, lekcji języka angielskiego

  • Okresowe dostosowanie czasu pracy do potrzeb indywidualnych, uwzględniające pracę zdalną

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Od ponad 30 lat zajmujemy się profesjonalną aparaturą kontrolno-pomiarową, we wszystkich obszarach. Współpracujemy wyłącznie z Klientami segmentu B2B, najczęściej z branż: elektryka, energetyka, elektronika, r&d, edukacja, wentylacja, klimatyzacja i chłodnictwo (HVACR).

Dzięki pracy naszego zespołu, setki inżynierów i specjalistów każdego dnia może wykonywać zadania wpływające bezpośrednio na bezpieczeństwo, jakość i innowacyjność produktów, usług i niezliczonej ilości instalacji w Polsce.

Nieustannie udoskonalamy, dostosowujemy i zmieniamy sposoby naszych działań, aby jeszcze lepiej i w bardziej innowacyjny sposób realizować potrzeby Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas, odwiedź stronę: praca.merserwis.pl

Aktualnie poszukujemy osoby, która pomoże nam w realizacji zadań związanych z pracami księgowo-administracyjnymi oraz obsługą biura.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Jak wygląda proces rekrutacji

  • Etap I: selekcja przesłanych aplikacji CV w PDF

  • Etap II: zaproszenie do wypełnienia krótkiej ankiety wraz z testami

  • Etap III: spotkanie (online lub live) z wybranymi kandydatami z kierownictwem i osobami z działu

  • Wysyłamy informację zwrotną w formie e-mail o zakończeniu procesu rekrutacji aplikantom, którzy otrzymali zaproszenie do wypełnienia ankiety oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Całkowity czas trwania procesu rekrutacji wynosi od 2 do 3 tygodni.

Jeśli nasze ogłoszenie wydało Ci się interesujące oraz spełniasz nasze wymagania, prześlij CV w pliku PDF (nie akceptujemy plików WORD).