background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Asystent/ka w Dziale Księgowości i Administracji

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.O firmie

4 500–5 500
brutto / mies.

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Generała Władysława Andersa 10

Śródmieście

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Terminowe tworzenie i księgowanie dokumentów finansowych
  • Przeprowadzenie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca
  • Rozliczanie, analiza i uzgadnianie kont bilansowych
  • Współpraca z główną księgową oraz pozostałymi działami w firmie
  • Katalogowanie dokumentów
  • Weryfikacja i obsługa zadłużeń
  • Raportowanie w różnym zakresie, także w sprawach środowiskowych
  • Obsługa poczty tradycyjnej oraz mailowej
  • Kontakt z firmami współpracującymi oraz z klientami firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie, doświadczenie lub kursy z zakresu rachunkowości
  • Znajomość prawa podatkowego osób fizycznych i prawnych
  • Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Office (Word, Excel)
  • Wielozadaniowość (multitasking)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
  • Doskonała organizacja pracy
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
  • Umiejętność pozyskiwania i interpretacji informacji, przygotowywania raportów i prezentacji
  • Umiejętność pisania oficjalnych pism
  • Dyspozycyjność w godzinach 8:00 ¬- 16:00 od pon. do pt. z możliwością pracy zdalnej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min B

Mile widziane

  • Znajomość programu RAKS SQL

To oferujemy

  • Fajną, bezstresową i przyjazną atmosferę pracy w innowacyjnej firmie
  • Stabilność oferowaną przez firmę z 30 letnią historią i 65 letnią tradycją
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Wsparcie merytoryczne zespołu
  • Korzystanie z najnowszych i najbardziej innowacyjnych na rynku rozwiązań i aplikacji wspomagających codzienną pracę (automatyzacja, RPA, AI)
  • Rozwój zawodowy połączonym z realnym wpływem na sposób funkcjonowania firmy
  • Uczestnictwo w interesujących projektach zawodowych
  • Pracę w siedzibie firmy: Warszawa ¬Śródmieście (Muranów)
  • Wynagrodzenie: 4500-5500 brutto. Lokalizacja w widełkach płacowych uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Współpraca na podstawie umowy o pracę lub opcjonalnie B2B
  • Możliwość przystąpienia po 12 miesiącach do wewnętrznego programu premiowego, uzyskując udział w wypracowanym zysku firmy
  • Możliwość skorzystania z pakietu socjalnego: karty sportowej, prywatnej opieki zdrowotnej, lekcji języka angielskiego
  • Okresowe dostosowanie czasu pracy do potrzeb indywidualnych, uwzględniające pracę zdalną

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K.

Od ponad 30 lat zajmujemy się profesjonalną aparaturą kontrolno-pomiarową, we wszystkich obszarach. Współpracujemy wyłącznie z Klientami segmentu B2B, najczęściej z branż: elektryka, energetyka, elektronika, r&d, edukacja, wentylacja, klimatyzacja i chłodnictwo (HVACR).

Dzięki pracy naszego zespołu, setki inżynierów i specjalistów każdego dnia może wykonywać zadania wpływające bezpośrednio na bezpieczeństwo, jakość i innowacyjność produktów, usług i niezliczonej ilości instalacji w Polsce.

Nieustannie udoskonalamy, dostosowujemy i zmieniamy sposoby naszych działań, aby jeszcze lepiej i w bardziej innowacyjny sposób realizować potrzeby Klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas, odwiedź stronę: praca.merserwis.pl

Aktualnie poszukujemy osoby, która pomoże nam w realizacji zadań związanych z pracami księgowo-administracyjnymi oraz obsługą biura.

Jak wygląda proces rekrutacji

  • Etap I: selekcja przesłanych aplikacji CV w PDF
  • Etap II: zaproszenie do wypełnienia krótkiej ankiety wraz z testami
  • Etap III: spotkanie (online lub live) z wybranymi kandydatami z kierownictwem i osobami z działu
  • Wysyłamy informację zwrotną w formie e-mail o zakończeniu procesu rekrutacji aplikantom, którzy otrzymali zaproszenie do wypełnienia ankiety oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Całkowity czas trwania procesu rekrutacji wynosi od 2 do 3 tygodni.

Jeśli nasze ogłoszenie wydało Ci się interesujące oraz spełniasz nasze wymagania, prześlij CV w pliku PDF (nie akceptujemy plików WORD).

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
ME / 21 / 1SE1

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Asystent/ka w Dziale Księgowości i Administracji, Generała Władysława Andersa 10, Śródmieście, Warszawa