Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka w dziale księgowości płacowej

  • Gliwice, śląskie
  • Asystent
  • 2019-05-30

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    logo fotografia

    Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 50 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.

    Asystent/ka w dziale księgowości płacowej
    miejsce pracy: Gliwice

    Oferujemy

    • rozwój kompetencji zawodowych poprzez ciekawe zadania oraz szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne
    • pracę przy międzynarodowych projektach
    • możliwość rozwijania swoich kompetencji językowych w codziennej pracy
    • benefity obejmujące dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz platformy kafeteryjnej, „owocowe poniedziałki”
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • 2 dni w roku dodatkowo wolne (Wielki Piątek, Wigilia)
    • wspólne świętowanie sukcesów naszych pracowników oraz wydarzeń firmowych
    • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej z wykorzystaniem zaawansowanych technologicznie narzędzi pracy

    Poszukiwane kompetencje

    • wykształcenie wyższe
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • otwartość na naukę oraz proaktywna postawa
    • mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac oraz w firmie outsourcingowej
    • dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość systemów IT wykorzystywanych w działach finansowych oraz doświadczenie związane ze standaryzacją/ usprawnieniami procesów

    Zakres obowiązków

    • praca przy kompleksowej obsłudze kadrowo-płacowej pracowników Klientów
    • zbieranie danych niezbędnych do przygotowania analiz, zestawień, raportów kadrowo-płacowych
    • prowadzenie dokumentacji pracowniczej m.in. zakładanie i aktualizacja akt osobowych, skanowanie, zapisywanie dokumentów
    • nauka systemów niezbędnych do obsługi kadrowo-płacowej Klientów
    • udział w opracowaniu procedur i dokumentów kadrowych oraz płacowych dla Klientów
    • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych
    • współuczestnictwo w spotkaniach z Klientami
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
    aplikacji klikając w przycisk aplikowania. 
    nagrody