Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka w Dziale Obsługi Klienta

Solid Security Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie biura (prace administracyjno-biurowe)

  • wspomaganie pracowników, Przedstawicieli Handlowych w obsłudze bieżących zadań

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów

  • rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników

  • obsługa posprzedażowa klientów firmy

  • sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego

Nasze wymagania

  • umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej

  • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)

  • umiejętność koordynowania kilku spraw jednocześnie

  • komunikatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy biurowej

To oferujemy

  • pracę na pełen etat w trybie jednozmianowym

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe

  • miłą atmosferę pracy i zespół współpracowników

  • początkowo umowę zlecenie, a po 3 miesiącach umowę o pracę

Solid Security Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą z polskim kapitałem, która od blisko 30 lat z sukcesem świadczy na terenie całego kraju usługi związane z bezpieczeństwem.

Nasza bogata oferta produktów i usług obejmuje m.in. nowoczesny i znakomicie dostosowany do potrzeb klienta monitoring GPS wspomagający klientów w zarządzaniu flotą pojazdów, optymalizowaniu efektywności działań pracowników w terenie oraz zwiększaniu bezpieczeństwa jazdy.

Przewiń do profilu firmy