Oferta pracy

Asystent/ka w dziale Rozwoju Biznesu

Rödl & PartnerO firmie

Rödl & Partner

Zygmunta Starego 26

Gliwice

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie wewnętrznej administracji procesów sprzedażowych i posprzedażowych

  • analiza rynku, w tym postaw i zachowań klientów, a także monitorowanie działań konkurencji

  • bieżące aktualizowanie baz danych oraz wyszukiwanie nowych, potencjalnych kierunków dotarcia z ofertą Rödl & Partner

  • przygotowywanie ofert i umów

  • bieżące wsparcie w pozostałych zadaniach sprzedażowo - marketingowych

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego

  • znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu bardzo dobrym

  • płynne poruszanie się w social media

  • kreatywność oraz komunikatywność

  • umiejętności analityczne, a także zdolność logicznego myślenia

To oferujemy

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • bycie częścią zespołu, który buduje strategię rozwoju firmy

  • różnorodne benefity m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe

  • program dodatkowych świadczeń pracowniczych, zapewniających kartę Multisport lub bony na różnorodne produkty/usługi (platforma kafeteryjna)

  • dwa dni w roku dodatkowo wolne (Wielki Piątek oraz Wigilia)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • kawa / herbata

  • dodatkowe dni wolne (Wielki Piątek i Wigilia)

  • system kafeteryjny

Rödl & Partner

Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 109 biur w 49 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.

Przewiń do profilu firmy