Ta oferta pracy jest nieaktualna od 258 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka w Dziale Zarządzania Nieruchomościami

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2017-09-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. JLL zatrudnia ponad 77 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 6,8 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 409 mln mkw. W 2016 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 136 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 60,1 mld USD. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.jll.com.

     

    W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Asystent/ka w Dziale Zarządzania Nieruchomościami
    Work location: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Aktualizowanie bazy danych, m.in. związanych z zarządzanymi nieruchomościami.
    • Archiwizacja oraz tłumaczenia dokumentów.
    • Odpowiedzialność za wszelkie podstawowe administracyjne zadania: kserowanie, skanowanie, wysyłanie korespondencji.
    • Pomoc w przygotowywaniu ofert – tworzenie i formatowanie prezentacji w PowerPoincie, przygotowywanie załączników.
    • Organizowanie podróży służbowych dla pracowników działu.
    • Przygotowywanie rozliczeń wydatków.
    • Pomoc w organizacji spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych.
    • Przygotowywanie minutek ze spotkań.
    • Organizowanie telekonferencji.
    • Pomoc w przygotowaniu szkoleń działu.
    • Pomoc w codziennych zadaniach zespołu.

    Oczekiwania:

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
    • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin.
    • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, szczególnie w zakresie komunikacji.
    • Doskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz określania priorytetów.
    • Dokładność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy.
    • Osoba profesjonalna, otwarta, o miłym usposobieniu.
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkową zaletą.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę.
    • Bogaty pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, możliwość wyboru dodatkowych benefitów w ramach systemu kafeteryjnego.
    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
    • Możliwości rozwoju.
    • Świetną atmosferę i warunki pracy (kawiarnia, biblioteka oraz miejsca relaksacyjne).
    • Atrakcyjne miejsce pracy w centrum Warszawy w budynku Warsaw Spire (zaledwie 5 minut do stacji metra).

    Please note we will contact selected candidates only.

     

    Please note we will contact selected candidates only.

    Please include the following clause in your application: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).