Oferta pracy

Asystent//ka w Galerii Handlowej Navigator

CBRE Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Mielec, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
CBRE Group, Inc. to największa na świecie firma świadcząca usługi w zakresie nieruchomości i inwestycji, z przychodami w 2018 w wysokości 21,3 mld USD i ponad 90 000 pracownikami (bez podmiotów powiązanych). 480 biur (z wyłączeniem podmiotów zależnych) na całym świecie obsługuje inwestorów i najemców. Usługi CBRE obejmują transakcje i zarządzanie projektami; zarządzanie własnością; zarządzanie inwestycjami; wycenę; leasing nieruchomości; doradztwo strategiczne; sprzedaż nieruchomości; usługi hipoteczne i usługi deweloperskie.
 
Odwiedź strony www.cbre.pl i kariera.cbre.pl

Asystent//ka w Galerii Handlowej Navigator

Numer ref.: Lokalizacja: Mielec

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Administracji Galerii Handlowej,
  • Koordynowanie kalendarza i korespondencji Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Organizacja i koordynacja spotkań Dyrektora Galerii Handlowej,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Wsparcie współpracy Dyrektora Galerii Handlowej z Asset Managerem, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
  • Ewidencja, opisywanie, obieg faktur
  • Archiwizowanie dokumentów
  • Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez odpowiednią organizację pracy oraz
    w kontaktach z Najemcami i Interesantami,
  • Monitorowanie zaopatrzenia biura,
  • Współpraca z Dyrektorem Galerii Handlowej w zakresie planowania budżetu Biura Administracji, przygotowanie regularnych konkursów ofert na usługi biurowe, kontrola, analiza i optymalizacja  budżetu Biura Administracji,
  • Współpraca i wspieranie Dyrektora Galerii Handlowej w nadzorze nad firmami serwisowymi obsługującymi Galerię Handlową, m.in. ochrony i firmy sprzątającej,
  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do firmy, rejestrowanie jej i przekazywanie odpowiednim pracownikom oraz odpowiedzialność za terminowy i prawidłowy obieg dokumentów,
  • Koordynacja obsługi gości oraz interesantów,
  • Dbałość o pozytywny wizerunek Galerii Handlowej.

WYMAGANIA:

  • Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy biurowej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
  • Wysoka kultura osobista,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Zainteresowanie i chęć kontynuacji kariery w branży nieruchomości komercyjnych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.

OFERUJEMY:

Dołączając do CBRE możesz być pewny, że będziesz pracować w światowej klasy zespole i zawsze będziesz mieć ten zespół za sobą. Będziesz mieć wolność w wyborze własnej ścieżki, i pamiętaj, że ważne dla nas jest nie to jak długo z nami pracujesz, ale jak skutecznie. Już teraz dołącz do firmy #1 na światowym rynku nieruchomości komercyjnych.

Pakiet świadczeń:

  • Prywatna opieka zdrowotna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Platforma MyBenefit
  • Płatny program poleceń dla pracowników
  • Szeroki zakres profesjonalnych szkoleń i możliwości rozwoju
  • Udział w imprezach charytatywnych i komercyjnych sponsorowanych przez CBRE.
Please note that only applicants selected for interviews will be contacted.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy