Oferta pracy

Asystent/ka w Zespole Rekrutacji i Rozwoju

Bank Millennium S.A.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę

  • Bezpośredni wyszukiwanie Kandydatów na portalach społecznościowych

  • Selekcja aplikacji

  • Przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych lub on-line z Kandydatami, w tym wywiadów w języku angielskim

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia; ZZL) – ukończone lub w trakcie studiów

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. na stanowisku Researchera)

  • Zainteresowanie szeroko pojętym obszarem rekrutacji

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Samodzielność i zaangażowanie w pracę

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi

To oferujemy

  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie na 6 miesięcy

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze HR w międzynarodowej instytucji finansowej

  • Pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym

  • Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.