Oferta pracy

Asystent/ka

CridoO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka

Zakres obowiązków:

  • wsparcie przełożonego w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, prezentacji, opracowywanie materiałów
  • planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza spotkań przełożonych
  • wsparcie w przygotowywaniu/ edycji dokumentów
  • nadzór nad organizacją, przechowywaniem i archiwizacją dokumentacji
  • organizacja zagranicznych oraz krajowych spotkań/ podróży służbowych przełożonych
  • obsługa połączeń telefonicznych (łączenie rozmów, obsługa telekonferencji)
  • zapewnianie wsparcia dla przełożonych w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami
  • inne prace zlecone – ustalane w miarę potrzeb przez bezpośrednich przełożonych
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy

Profil kandydata:

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku asystenckim
  • dobra znajomość języka angielskiego (organizacja wyjazdów zagranicznych, współpraca z firmami wewnątrz sieci TAXAND, telefoniczny kontakt z klientem)
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • umiejętność obsługi programów MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
  • punktualność i odpowiedzialność
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • podzielność uwagi, umiejętność ustalania priorytetów, praca nad wieloma zadaniami w tym samym czasie
  • umiejętność pracy pod kierownictwem kilku przełożonych
  • mile widziane doświadczenie w firmie doradczej

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w przyjaznym i wspierającym się zespole
  • kulturę organizacyjną opartą na współpracy
  • dogodną lokalizację w centrum Warszawy (blisko metra)
  • pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy

Ogłoszenie archiwalne