Oferta pracy

Asystent/ka

Egon Zehnder Sp. z o.o. O firmie

Egon Zehnder Sp. z o.o.

plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 2

Warszawa

Egon Zehnder jest wiodącą firmą typu ‘Executive Search’ o zasięgu globalnym, obecną na polskim rynku nieprzerwanie od ponad 25 lat. Globalnie, w 40 krajach, 68 biurach zatrudniamy 500 konsultantów.

Egon Zehnder dostarcza strategiczne, dopasowane do potrzeb klientów, rozwiązania  związane z przywództwem: oferuje usługi doradztwa w zakresie ładu korporacyjnego, oceny Rad Nadzorczych i Zarządów, a także poszukiwań kadry kierowniczej wyższego szczebla, jak również transformacji organizacyjnej i kulturowej oraz programów rozwoju ścisłego kierownictwa.

Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: www.egonzehnder.com.

Asystent/ka

Opis stanowiska:

  • przygotowanie prezentacji, przygotowanie, formatowanie i archiwizacja dokumentów,
  • formułowanie umów z klientami, redagowanie materiałów i opracowań w języku angielskim (notatek, memorandum),
  • zarządzanie kalendarzem konsultanta,
  • organizacja spotkań z klientami i kandydatami, obsługa spotkań,
  • nadzór nad salami konferencyjnymi, nadzór nad kalendarzem spotkań,
  • organizacja podroży służbowych, wsparcie logistyczne projektów prowadzonych przez firmę,
  • współpraca z pracownikami z innych biur na świecie,
  • wprowadzanie zmian oraz aktualizacja bazy danych firmy,
  • wysyłanie, przyjmowanie i segregowanie korespondencji,
  • zarządzanie zakupami materiałów biurowych i kontaktami z dostawcami,
  • zadania ‘ad hoc’ zlecane przez pracowników firmy (KRS, Urząd Komunikacji),
  • zarządzanie kontaktami z firmami usługowymi, administracją budynku, itp.
  • przygotowanie dokumentacji kosztowych i innych.

Poszukujemy:

  • biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę po angielsku zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych i pracy w zespole,
  • dobrej znajomości narzędzi MS Office,
  • obsługi arkuszy kalkulacyjnych,
  • sumienności, zaangażowania, lojalności i dyskrecji,
  • zdolności priorytetyzacji zadań i samodzielnego wykonywania zadań,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • osób w trakcie studiów / z wykształceniem wyższym,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku firmy doradczej o najwyższych standardach profesjonalnych,
  • wsparcie i pozytywne nastawienie blisko związanego ze sobą zespołu,
  • zdobycie doświadczeń pozwalających na zrozumienie najnowszych trendów w zakresie zarządzania,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dziedzinie HR w ramach firmy.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy