Asystent/ka Wiceprezesa Zarządu

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-11-09
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 2018-12-09)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FORUM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. w Krakowie
     
    poszukuje

    Asystent/ka Wiceprezesa Zarządu

    Miejsce pracy: Kraków

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe,
    • znajomość pakietu MS Office,
    • profesjonalizm w podejściu do powierzanych zadań, kreatywność oraz chęć samodoskonalenia zawodowego
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • dokładność i sumienność w wykonywaniu pracy,
    • rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,
    • elastyczne podejście do powierzanych zadań, inicjatywa w działaniu oraz zaangażowanie i kreatywność.

    Zadania:

    • bieżące wsparcie prac Wiceprezesa Zarządu oraz nadzorowanych przez niego biur,
    • sporządzanie analiz i raportów finansowych,
    • współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
    • organizowanie oraz udział w spotkaniach i szkoleniach,
    • bieżące wsparcie administracyjne.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • możliwość rozwoju własnych kompetencji,
    • atrakcyjny pakiet socjalny,
    • wsparcie merytoryczne i szkolenia wewnętrzne,
    • pracę w dynamicznym środowisku, w nowoczesnej i stabilnej firmie (miejsce pracy: Kraków),
    • możliwość rozwoju umiejętności związanych z pracą w instytucji finansowej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk „Aplikuj ”

    Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia procesu rekrutacji
     
    Informujemy uprzejmie, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Informujemy, że administratorem danych osobowych kandydatów w procesie rekrutacji jest FORUM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie. Adres i dane kontaktowe administratora: ul. Zabłocie 25/20, 30-701 Kraków, strona internetowa: www.forumtfi.pl.

    Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane powyżej stanowisko pracy. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych są przepisy prawa, zgoda kandydata, niezbędność do zawarcia umowy oraz uzasadniony interes administratora. Osobom przekazującym dane osobowe w procesie rekrutacyjnym przysługuje prawo do żądania od administratora udzielenia dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.

    W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody, osobom przekazującym dane osobowe przysługuje prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Ponadto osobom przekazującym dane osobowe przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym i ich niepodanie uniemożliwi uczestnictwo w tym procesie.

    Ze szczegółowymi informacjami o przetwarzaniu danych osobowych można się zapoznać na stronie internetowej www.forumtfi.pl w zakładce RODO.