Oferta pracy

Asystent/ka Zarządcy Nieruchomości

Integrum ManagementO firmie

  • Kraków, Polska
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Część etatu
  • Asystent

Integrum Management

Kraków

Kraków

Integrum Management to ogólnopolska firma, druga co do wielkości w Polsce, od 10 lat  kompleksowo  zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Kielcach i Katowicach. Zarządzamy już ponad 2 000 000 m 2.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy
kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Zarządcy Nieruchomości

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie obsługi biurowej Działu zarządzania nieruchomościami
  • Zapewnienie prawidłowej organizacji i obiegu informacji między Działem Zarządzania Nieruchomościami a innymi działami firmy
  • Prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności Dyrektora działu i Zarządców
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości
  • Bieżąca obsługa mieszkańców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji: ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień, umów z podwykonawcami
  • Udział w wizytacjach nieruchomości
  • Pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi: firmy sprzątające, ochroniarskie, konserwujące
  • Uczestniczenie w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami Wspólnot Mieszkaniowych oraz podwykonawcami
  • Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja
  • Pomoc w przygotowywaniu zleceń dot. przeglądów remontów i innych prac zlecanych przez zarządców oraz nadzorze nad nimi

Wymagania

  • Student studiów zaocznych, ostatnich lat studiów dziennych lub absolwent specjalności związanej z gospodarowaniem nieruchomościami, budownictwem, ekonomią itp.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Zainteresowanie pracą w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Chęć nauki i zdobywania doświadczenia pod okiem profesjonalistów
  • Komunikatywność, zaangażowanie i dynamizm w działaniu
  • Dobra znajomość obsługi komputera

Oferujemy:

  • Pracę na pół etatu, z możliwością zwiększenia etatu po 3 miesiącach okresu próbnego
  • Możliwość zdobycia wiedzy merytorycznej i praktycznej niezbędnej do samodzielnego obsługiwania nieruchomości
  • Praca na prestiżowych, nowoczesnych nieruchomościach
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju i podwyższania kompetencji
  • Możliwości awansu w wewnętrznych strukturach firmy
  • Pracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Dofinansowanie do Multisportu oraz pakietu medycznego

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV klikając w przycisk aplikowania.

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych osobowych kandydatów jest Integrum Management Sp. z o.o., ul. Flisa 4, bud. B, 02-247 Warszawa, KRS 0000226987 (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS), nr NIP 632-18-79-619, kapitał zakładowy 641000 zł, kontakt: tel.: 22 318 72 00, adres e-mail: [email protected] Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na oferowane stanowisko.

Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do Pana/Pani danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych a także sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją. Jeżeli, przetwarzanie danych opiera się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na przetwarzanie dokonane przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Pełna treści informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych (w tym informacja na temat podstaw prawnych przetwarzania) znajduje się  tutaj

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy