Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Zarządu

AGRO-SIEĆ Sp. z o.o.

  • Chełmno

    Chełmno, kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • obsługa Sekretariatu oraz biur Zarządu

  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami i całą organizacją

  • prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie)

  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz Organizacji

  • zbieranie danych, ich analiza, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań

  • tworzenie raportów oraz zestawień

  • kompleksowe wsparcie Zarządu w zakresie realizowanych projektów

  • ścisła współpraca z otoczeniem biznesowym firmy – budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi, zapewnienie najwyższej jakości standardów współpracy

  • koordynacja eventów i spotkań biznesowych

  • realizowanie bieżących zadań zleconych przez Zarząd Spółki

Nasze wymagania

  • wykształcenie z zakresu administracji i pokrewnych – wyższe będzie dodatkowym atutem

  • minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim dla zarządu i/lub kadry zarządzającej

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową

  • znajomość pakietu Microsoft Office

  • samodzielność i komunikatywność

  • prawo jazdy kategorii B

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • niezbędne narzędzia pracy

  • pracę w stałych godzinach i możliwość zachowania balansu między pracą a życiem prywatnym

  • pakiet benefitów (m.in. bony okolicznościowe, prywatna opieka medyczna)

  • przyjazną atmosferę pracy

  • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów

AGRO-SIEĆ Sp. z o.o.

Agro-Sieć Sp. z o.o. jest firmą ze 100%-owym kapitałem polskim. Od ponad 30 lat prowadzimy pełną obsługę producentów rolnych w zakresie doradztwa, sprzedaży i skupu. Gwarantujemy bezpośrednią opiekę Klienta przez wyspecjalizowanych doradców, a nasza działalność koncentruje się na sprzedaży środków do produkcji rolnej (nawozy, środki ochrony roślin, nasiona, nawozy dolistnie) oraz skupie zbóż. Obsługujemy ponad 300 punktów handlowych.

Przewiń do profilu firmy

Za wszystkie aplikacje dziękujemy, skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Z nami osiągniesz więcej!