Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MB AUDYT sp. z o.o.  z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wagrowskiej 2 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka Zarządu ds. organizacji i administracji audytu

MB AUDYT sp. z o.o.O firmie

2 8003 000 brutto / mies.
  • Wagrowska 2
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 06 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

MB AUDYT sp. z o.o.

Wagrowska 2

Poznań

MB AUDYT sp. z o.o.

MB AUDYT sp. z o.o. jest firmą audytorską wpisaną na listę prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego pod numerem 3850.

Nasza kadra to biegli rewidenci, doradcy podatkowi, konsultanci i księgowi z wieloletnim doświadczeniem i dużą wiedzą zawodową, którzy zdobywali uprawnienia i doświadczenie w renomowanych polskich  jak i w międzynarodowych jednostkach gospodarczych i firmach audytorskich.

MB AUDYT sp. z o.o. zajmuje się głównie:

  • badaniem sprawozdań finansowych,
  • doradztwem podatkowym.

Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z CV klikając w przycisk aplikowania.

Asystent/-ka Zarządu ds. organizacji i administracji audytu

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw organizacyjnych dotyczących działu audytu w tym prowadzenie rejestrów usług i przygotowywanie sprawozdawczości firmy audytorskiej,
  • przygotowywanie ofert, umów,
  • kontakt z biegłymi rewidentami,
  • wystawianie faktur,
  • przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura,
  • archiwizacja dokumentów.

Nasze oczekiwania:

  • ukończone lub w trakcie studia wyższe na kierunkach finanse i rachunkowość lub pokrewnych,
  • znajomość podstaw rachunkowości,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w zakresie audytu,
  • możliwość zdobywania kwalifikacji zawodowych,
  • możliwość zdobywania umiejętności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • pracę w miłej atmosferze.


MB AUDYT sp. z o.o. jest firmą audytorską wpisaną na listę prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego pod numerem 3850.

Nasza kadra to biegli rewidenci, doradcy podatkowi, konsultanci i księgowi z wieloletnim doświadczeniem i dużą wiedzą zawodową, którzy zdobywali uprawnienia i doświadczenie w renomowanych polskich  jak i w międzynarodowych jednostkach gospodarczych i firmach audytorskich.

MB AUDYT sp. z o.o. zajmuje się głównie:

  • badaniem sprawozdań finansowych,
  • doradztwem podatkowym.

Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z CV klikając w przycisk aplikowania.

Asystent/-ka Zarządu ds. organizacji i administracji audytu

Zakres obowiązków

  • prowadzenie spraw organizacyjnych dotyczących działu audytu w tym prowadzenie rejestrów usług i przygotowywanie sprawozdawczości firmy audytorskiej,
  • przygotowywanie ofert, umów,
  • kontakt z biegłymi rewidentami,
  • wystawianie faktur,
  • przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura,
  • archiwizacja dokumentów.

Nasze oczekiwania:

  • ukończone lub w trakcie studia wyższe na kierunkach finanse i rachunkowość lub pokrewnych,
  • znajomość podstaw rachunkowości,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego w zakresie audytu,
  • możliwość zdobywania kwalifikacji zawodowych,
  • możliwość zdobywania umiejętności w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • pracę w miłej atmosferze.

Ogłoszenie archiwalne