Oferta pracy

Asystent/ka Zarządu

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.O firmie

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.

Gamma

Gdańsk

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!
Asystent/ka Zarządu

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządów Grupy PeP.
  • Koordynowanie organizacji spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej oraz spotkań biznesowych dla Spółek Grupy PeP.
  • Wsparcie w przygotowaniu prezentacji dla członków Zarządu Spółek Grupy PeP.
  • Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży członków Zarządów Grupy PeP.
  • Wsparcie Działu Prawnego w koordynacji obiegu dokumentacji korporacyjnej Spółek w Grupie PeP.
  • Wsparcie przy logistyce zbierania podpisów Zarządu Spółek Grupy PeP dla dokumentacji firmowej.
  • Wsparcie dla członków Zarządu Grupy PeP w redakcji treści pism i w ich bieżących działaniach organizacyjnych.
  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem Spółek Grupy PeP, a innymi komórkami organizacyjnymi w firmie.
  • Wsparcie w tworzeniu i redagowaniu treści w ramach wewnętrznej komunikacji w Grupie PeP.
  • Wsparcie Biura Marketingu przy działaniach PR dla Spółek Grupy PeP.
  • Podejmowanie gości, a także dbałość o estetykę biura.

Wymagania:

  • Min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziane doświadczenie związane z pracą przy Biurze Zarządu.
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację, poziom min. B2/ C1- Warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: Administracja, lub pokrewne.
  • Umiejętność pisania i redagowania treści, mile widziane doświadczenie w obszarze PR.
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywania i budowania pozytywnych relacji.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, doskonałych umiejętności organizacyjnych, samodzielność w działaniu i zaangażowanie w powierzone zadania oraz entuzjazmu w działaniu.
  • Bardzo dobrej, praktycznej znajomości MS Office (w szczególności Power Point i Excel).
  • Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B.

My proponujemy:

  • Zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowe w prężnie rozwijającej się firmie
  • Nasze biuro jest zlokalizowane w ścisłym centrum miasta (będziesz mieć dogodny dojazd i dobre połączenie komunikacyjne)
  • Elastyczne formy zatrudnienia 
  • Pakiet sportowy
  • Prywatną Opiekę Medyczną
  • Dodatkowe Ubezpieczenie
    na Życie
Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ 
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy