AZ/GDY/1121
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Asystent/ka Zarządu
Trenkwalder
Gdynia, pomorskie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
- rekrutacja zdalna
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ZarząduNumer ref.: AZ/GDY/1121
Obowiązki:
- prowadzenie kalendarza zarządu,
- organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych zarządu,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej prezesa zarządu,
- nadawanie i przyjmowanie faksów, skanowanie, kserowanie i kompletowanie dokumentacji,
- pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych/okolicznościowych,
- zapewnienie zaopatrzenia biurowego dla prezesa zarządu,
- zapewnienie sprawnej obsługi techniczno-organizacyjnej spotkań dla prezesa zarządu (w tym organizacja poczęstunków, organizacja wideokonferencji etc.),
- dbałość o estetykę pomieszczeń biura prezesa zarządu oraz zaplecza socjalnego,
- współpraca z pozostałymi działami w spółce oraz jednostkami organizacyjnymi grupy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- biegła umiejętność obsługi MS Office,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- orientacja na klienta wewnętrznego, zewnętrznego i wysoki poziom komunikatywności,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
- umiejętność współpracy w zespole,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z pracodawcą),
- atrakcyjną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy,
- warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Ogłoszenie archiwalne