Asystent/ka Zarządu

MKS Cracovia S.S.A.O firmie

MKS Cracovia S.S.A.

ul.Kałuży 1

Kraków


Asystent/ka Zarządu
Kraków

Wymagane kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów i rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Dynamizm i organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • Kreatywność, systematyczność i odpowiedzialność
  • Dyspozycyjność
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Obowiązki:

  • Bieżące wsparcie Biura Zarządu
  • Sporządzanie dokumentów zestawień, raportów, organizowanie spotkań
  • Opieka nad dokumentacją i korespondencją
  • Procesowanie umów przychodowych, kosztowych i transferowych
  • Organizowanie wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • Przygotowywanie wniosków akredytacyjnych i listy gości na mecze wyjazdowe
  • Pośrednictwo przy organizacji wejściówek na mecze dla gości drużyn przyjezdnych
  • Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy

Oferujemy:

  • Ciekawa praca w najstarszym klubie sportowym w Polsce (ul. Wielicka 101)
  • Samodzielna, odpowiedzialna i satysfakcjonująca praca w ramach struktury firmy
  • Wyzwania i możliwość samorealizacji

Uprzejmie informujemy, że na spotkania rekrutacyjne zapraszamy tylko wybrane osoby. Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Kapitałową Comarch w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". 

 

Asystent/ka Zarządu

Wymagane kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów i rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • Dynamizm i organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • Kreatywność, systematyczność i odpowiedzialność
  • Dyspozycyjność
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Obowiązki:

  • Bieżące wsparcie Biura Zarządu
  • Sporządzanie dokumentów zestawień, raportów, organizowanie spotkań
  • Opieka nad dokumentacją i korespondencją
  • Procesowanie umów przychodowych, kosztowych i transferowych
  • Organizowanie wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
  • Przygotowywanie wniosków akredytacyjnych i listy gości na mecze wyjazdowe
  • Pośrednictwo przy organizacji wejściówek na mecze dla gości drużyn przyjezdnych
  • Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy

Oferujemy:

  • Ciekawa praca w najstarszym klubie sportowym w Polsce (ul. Wielicka 101)
  • Samodzielna, odpowiedzialna i satysfakcjonująca praca w ramach struktury firmy
  • Wyzwania i możliwość samorealizacji

Uprzejmie informujemy, że na spotkania rekrutacyjne zapraszamy tylko wybrane osoby. Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Kapitałową Comarch w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". 

 

Ogłoszenie archiwalne