Ta oferta pracy jest nieaktualna od 319 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/-ka Zarządu

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 05.05.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent/-ka Zarządu
    Miejsce pracy: Kraków

    Opis stanowiska:

    • Administracyjne wsparcie Zarządu firmy

    • Prowadzenie dokumentacji Zarządu oraz dokumentacji firmy
    • Redagowanie i kontrola prawna dokumentów
    • Prowadzenie dokumentacji kadrowej firmy
    • Sporządzanie zlecanych przez Zarząd raportów i zestawień
    • Prowadzenie terminarzu spotkań Zarządu oraz kontakt z kontrahentami

    Wymagania:
    • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku asystentki prezesa lub dyrektora
    • Wykształcenie wyższe - studia prawnicze
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office
    • Skrupulatność, dokładność, terminowość, samodzielność
    • Nienaganna kultura osobista

    Oferujemy

    • Umowa o pracę
    • Stabilne warunki zatrudnienia
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Profesjonalne szkolenia w kraju i za granicą
    • Współpraca ze zgranym zespołem
    • Możliwość dalszego rozwoju w ramach firmy, podnoszenie kwalifikacji, szkolenia
    • Wysokiej jakości narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy w godzinach pracy)
    • Praca w komfortowych warunkach (biurowiec klasy A, CBBB Kraków)