Asystent/ka Zarządu

PTM POLSKA SP Z O OO firmie

PTM POLSKA SP Z O O

Zgierska 250/252

Łódź

top

PTM Polska sp. a o.o. z siedzibą w Łodzi, zajmująca się dystrybucją oraz serwisem przyczep i naczep ciężarowych, oraz produkcją systemów automatycznego załadunku pojazdów poszukuje pracownika do działu wdrożeniowo produkcyjnego na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu
Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska: 

  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych;
  • Dbałość o prawidłowy obieg oraz archiwizację dokumentacji związaną z funkcjonowaniem Zarządu;
  • Prowadzenie kluczowej korespondencji;
  • Przygotowywanie dokumentacji i informacji na potrzeby Zarządu;
  • Pomoc przy organizacji podróży służbowych (bilety lotnicze, hotele, wizy, transport);
  • Udział w podróżach służbowych (krajowych oraz zagranicznych);
  • Opracowywanie raportów i zestawień, zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań;
  • Współpraca z wszystkimi działami Firmy, kontakt z klientami.

Oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego;
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Umiejętność obsługi pakietu Office;
  • Gotowość do podróży służbowych (krajowych i zagranicznych);
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność samodzielnej pracy;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacja;
  • Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Pro-aktywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Szkolenia branżowe;
  • Nowoczesne metody i narzędzia pracy;
  • Motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Firmowy system lunchowy;
  • Programy motywacyjne PTM Ekonomia, Innowacje, Efektywność.


https://ptmpolska.pl/o-ptm-polska/prezentacja

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV
Więcej informacji na naszej stronie internetowej www.ptmtrade.pl

PTM Polska sp. a o.o. z siedzibą w Łodzi, zajmująca się dystrybucją oraz serwisem przyczep i naczep ciężarowych, oraz produkcją systemów automatycznego załadunku pojazdów poszukuje pracownika do działu wdrożeniowo produkcyjnego na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Opis stanowiska: 

  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych;
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych;
  • Dbałość o prawidłowy obieg oraz archiwizację dokumentacji związaną z funkcjonowaniem Zarządu;
  • Prowadzenie kluczowej korespondencji;
  • Przygotowywanie dokumentacji i informacji na potrzeby Zarządu;
  • Pomoc przy organizacji podróży służbowych (bilety lotnicze, hotele, wizy, transport);
  • Udział w podróżach służbowych (krajowych oraz zagranicznych);
  • Opracowywanie raportów i zestawień, zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań;
  • Współpraca z wszystkimi działami Firmy, kontakt z klientami.

Oczekiwania:

  • Znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego;
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Umiejętność obsługi pakietu Office;
  • Gotowość do podróży służbowych (krajowych i zagranicznych);
  • Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność samodzielnej pracy;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacja;
  • Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
  • Pro-aktywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Szkolenia branżowe;
  • Nowoczesne metody i narzędzia pracy;
  • Motywacyjny system wynagrodzenia;
  • Firmowy system lunchowy;
  • Programy motywacyjne PTM Ekonomia, Innowacje, Efektywność.


https://ptmpolska.pl/o-ptm-polska/prezentacja

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV
Więcej informacji na naszej stronie internetowej www.ptmtrade.pl

Ogłoszenie archiwalne