Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Amazemet Sp. z o.o. z siedzibą w: Warszawie, Al. Jana Pawła II 27, 00-867 (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/-ka Zarządu

AMAZEMET sp. z o.o.O firmie

4 0006 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Mała 7
    Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 26 cze 2021
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

AMAZEMET sp. z o.o.

Mała 7

Nadarzyn (pow. pruszkowski)

AMAZEMET sp. z o.o.

Amazemet Sp. z o.o. to firma międzynarodowa będąca partnerem wykonawczym wielu organizacji naukowych i firm technologicznych w zakresie rozwoju technologii i prototypowania oraz światowej klasy lider technologii ultradźwiękowych.

Asystent/-ka Zarządu

Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski)

Na codzienną pracę osoby na wskazanym stanowisku składać się będzie m.in.:

  • Bieżące wsparcie członków zespołu w sprawach administracyjnych;
  • Organizowanie obiegu dokumentacji związanej z realizowanym projektem;
  • Obsługa korespondencji;
  • Redagowanie pism urzędowych;
  • Weryfikacja i przyjmowanie gości przybywających do biura;
  • Redagowanie dokumentacji projektowej;
  • Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych oraz transportów towarów;
  • Obsługa systemu księgowego;
  • Zarządzanie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej;
  • Kontrolowanie stanu magazynowego i zamawianie materiałów biurowych;
  • Kontakt z dostawcami oraz wsparcie zakupowe wszystkich działów;
  • Realizowanie zadań bieżących powierzonych przez Zarząd.

Wymagania:

  • Umiejętność organizacji czasu pracy – zadaniowy tryb pracy;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office;
  • Znajomość podstawowych zagadnień prawnych i księgowych;

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zakresie realizacji projektów unijnych;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w niedużym, interdyscyplinarnym, pełnym entuzjazmu zespole;
  • Możliwość nawiązania ciekawych kontaktów;
  • Pracę w biurze w Nadarzynie;
  • Możliwość zdobycia dużego doświadczenia w pracy administracyjnej;


Amazemet Sp. z o.o. to firma międzynarodowa będąca partnerem wykonawczym wielu organizacji naukowych i firm technologicznych w zakresie rozwoju technologii i prototypowania oraz światowej klasy lider technologii ultradźwiękowych.

Asystent/-ka Zarządu

Na codzienną pracę osoby na wskazanym stanowisku składać się będzie m.in.:

  • Bieżące wsparcie członków zespołu w sprawach administracyjnych;
  • Organizowanie obiegu dokumentacji związanej z realizowanym projektem;
  • Obsługa korespondencji;
  • Redagowanie pism urzędowych;
  • Weryfikacja i przyjmowanie gości przybywających do biura;
  • Redagowanie dokumentacji projektowej;
  • Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych oraz transportów towarów;
  • Obsługa systemu księgowego;
  • Zarządzanie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej;
  • Kontrolowanie stanu magazynowego i zamawianie materiałów biurowych;
  • Kontakt z dostawcami oraz wsparcie zakupowe wszystkich działów;
  • Realizowanie zadań bieżących powierzonych przez Zarząd.

Wymagania:

  • Umiejętność organizacji czasu pracy – zadaniowy tryb pracy;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office;
  • Znajomość podstawowych zagadnień prawnych i księgowych;

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zakresie realizacji projektów unijnych;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w niedużym, interdyscyplinarnym, pełnym entuzjazmu zespole;
  • Możliwość nawiązania ciekawych kontaktów;
  • Pracę w biurze w Nadarzynie;
  • Możliwość zdobycia dużego doświadczenia w pracy administracyjnej;

Ogłoszenie archiwalne