Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Zarządu /Office Manager (m/k) – j. rosyjski i j.angielski

PROFIT HR

5 0005 500 brutto / mies.
  • Opolska 22, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

PROFIT HR

Opolska 22

Katowice

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Siedziba spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: Asystent/ka Zarządu - Office Manager (m/k) – język rosyjski i język angielski.

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja bieżącej pracy biura i biura zarządu

  • Prowadzenie sekretariatu

  • Organizacja wszelkich spraw związanych z działalnością spółki

  • Planowanie grafików i zadań Prezesa

  • Rezerwacja hoteli i innych terminów

  • Kontrakty z jednostkami zewnętrznymi i kontrahentami

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z zespołem terenowym

  • Korespondencja pisemna i ustna

  • Przygotowywanie dokumentacji

  • Planowanie, koordynacja i egzekucja terminów

  • Kontrola dokumentacji, umów i terminów

  • Administracja i wiele innych zadań związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa

Wymagania pracodawcy

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w dziale wspierającym działania handlowe, administracyjne, biurowe, obsłudze Klienta lub podobnym

  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

  • Wielozadaniowość

  • Znajomość j. polskiego w mowie i piśmie na poziomie ojczystym/bardzo dobrym

  • Bardzo dobra znajomość j. rosyjskiego oraz dobra j. angielskiego

  • Komunikatywność, otwartość, systematyczność i obowiązkowość

  • Dokładność

  • Energia i kreatywność

  • Samodzielność w działaniu

  • Dyspozycyjność i świetna organizacja pracy swojej i przełożonego

  • Odporność na stres i presję czasu związaną z branżą handlową w tym sprzedażą detaliczną

  • Chęć rozwoju wraz z rozwojem firmy

Pracodawca oferuje

  • Pracę w międzynarodowym środowisku

  • Stabilne zatrudnienie

  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań

  • Miłą rodzinną atmosferę pracy

  • Współuczestniczenie w budowaniu struktur

  • Umowę o pracę

Osoby zainteresowane udziałem w procesie prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku polskim lub angielskim z podaniem nr Ref. i nazwy stanowiska w tytule. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w nadsyłanym CV.

PROFIT HR

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach i międzynarodowej działalności.

Przewiń do profilu firmy