Administratorem zbieranych danych jest QFG Sp. z o.o. z siedzibą w Pionkach (26-670) przy ul. Zakładowej 7.

Administrator będzie przetwarzał Twoje dane osobowe podane w aplikacji dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji:

  • w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (podstawa przetwarzania danych to podjęcie niezbędnych działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit b) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), a także
  • dla celów przyszłych rekrutacji (podstawą przetwarzania danych jest Twoja zgoda – art. 6 ust. 1 lit a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), jeśli zostanie przesłana przez Ciebie zgoda dotycząca przyszłych rekrutacji.

Przepisy prawa zezwalają nam na przetwarzanie następujących danych osobowych:

  • imienia i nazwiska;
  • daty urodzenia;
  • danych kontaktowych;
  • wykształcenia;
  • przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
QFG SP. Z O.O.

Asystent/ka Zarządu

QFG SP. Z O.O.O firmie

  • Zakładowa 7, 26-670 Pionki, Polska, Radom

  • Ważna jeszcze 20 dni
    15 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Asystent
top
QFG Sp. z o.o., to polska firma z międzynarodowym doświadczeniem zdobywanym na europejskich rynkach. Odpowiedzialny producent bezpiecznej żywności, pozyskujący surowce tylko od certyfikowanych dostawców. Eksporter dostarczający produkty na zagraniczne rynki. Pracodawca, który daje szanse na rozwój zawodowy oraz lepszą przyszłość Pracownikom i ich Rodzinom.
Wymagania:
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, zaangażowanie
  • Komunikatywność, dyspozycyjność
  • Umiejętność prowadzenia wielu spraw w jednym czasie
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)
 
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Podstawowa znajomość zagadnień handlowych, ekonomii, marketingu

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Asystent/ka Zarządu

Lokalizacja: Pionki k. Radomia

top

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie Biura Obsługi Zarządu
  • Kompleksowe wsparcie Zarządu Spółki w codziennych zadaniach
  • Koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu i dbanie o jego realizację
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej spółki
  • Obsługa gości oraz interesantów
  • Organizacja, koordynacja i obsługa spotkań Zarządu
  • Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych Zarządu
  • Redagowanie pism, ofert, korespondencji, w tym w języku angielskim
  • Przygotowywanie raportów na zlecenia Zarządu
  • Przygotowywanie dokumentacji zleconej przez Zarząd
  • Współpraca ze wszystkim działami firmy i wsparcie w komunikacji z Zarządem.
  • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z administracją Spółki.
  • Zarządzanie pracą podległego personelu i wszystkimi sprawami z zakresu administracji wewnętrznej spółki.
  • Wdrożenie RODO w obszarze administracji spółki i nadzór nad prawidłowością realizacji wymagań RODO.
  • Wykonywanie innych poleceń Zarządu spółki
 
QFG Sp. z o.o., to polska firma z międzynarodowym doświadczeniem zdobywanym na europejskich rynkach. Odpowiedzialny producent bezpiecznej żywności, pozyskujący surowce tylko od certyfikowanych dostawców. Eksporter dostarczający produkty na zagraniczne rynki. Pracodawca, który daje szanse na rozwój zawodowy oraz lepszą przyszłość Pracownikom i ich Rodzinom.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Asystent/ka Zarządu

Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie Biura Obsługi Zarządu
  • Kompleksowe wsparcie Zarządu Spółki w codziennych zadaniach
  • Koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu i dbanie o jego realizację
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej dotyczącej spółki
  • Obsługa gości oraz interesantów
  • Organizacja, koordynacja i obsługa spotkań Zarządu
  • Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych Zarządu
  • Redagowanie pism, ofert, korespondencji, w tym w języku angielskim
  • Przygotowywanie raportów na zlecenia Zarządu
  • Przygotowywanie dokumentacji zleconej przez Zarząd
  • Współpraca ze wszystkim działami firmy i wsparcie w komunikacji z Zarządem.
  • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z administracją Spółki.
  • Zarządzanie pracą podległego personelu i wszystkimi sprawami z zakresu administracji wewnętrznej spółki.
  • Wdrożenie RODO w obszarze administracji spółki i nadzór nad prawidłowością realizacji wymagań RODO.
  • Wykonywanie innych poleceń Zarządu spółki
Wymagania:
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, zaangażowanie
  • Komunikatywność, dyspozycyjność
  • Umiejętność prowadzenia wielu spraw w jednym czasie
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)
 
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Podstawowa znajomość zagadnień handlowych, ekonomii, marketingu

Ogłoszenie archiwalne