Oferta pracy

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce Koncept WS sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu, ul. Karpia 21A, 61 - 619 Poznań, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 5 lat od daty ich wpłynięcia do Koncept WS sp. z o.o. sp. k. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w Koncept WS sp. z o.o. sp. k. zawartą na stronie http://konceptws.com.pl/rodo,1672.html
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Koncept WS

Asystent/ka Zarządu

Koncept WSO firmie

2 0004 000 brutto / mies.
  • Karpia 21a, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 20 maj 2021
  • umowa na zastępstwo
  • część etatu
  • asystent

Koncept WS

Karpia 21a

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi sekretariatu w zakresie m.in. obsługi telefonicznej, korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz obiegu dokumentów,

  • redagowanie oraz kontrola projektów pism, umów, zamówień oraz innych dokumentów administracyjno – prawnych,

  • administrowanie dokumentacją związaną z działalnością firmy, zarządzanie archiwum umów i projektów,

  • współpraca z zespołem ds. ekspansji i budowlanym w zakresie administracyjno – prawnym, wspieranie codziennej pracy zespołu,

  • kontakty z instytucjami administracji publicznej, zamawianie niezbędnych dokumentów urzędowych,

  • nadzór nad przeglądami gwarancyjnymi wybudowanych obiektów,

  • dbałość o wizerunek firmy,

  • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych oraz zarządzanie procesem zakupów na potrzeby biura,

  • obsługa urządzeń biurowych,

  • administrowanie stroną internetową Spółki,

  • zarządzanie firmową dokumentacją RODO,

  • inne zadania, według bieżących potrzeb Zarządu Spółki, w zakresie prowadzonej przez Spółkę działalności.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, prawo),

  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, zwłaszcza w branży nieruchomości / budownictwa,

  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet,

  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładność, punktualność,

  • wysoka kultura osobista,

  • zaangażowanie, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, również pod presją czasu, lojalność,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Mile widziane

  • prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo w okresie od 01.06.2021 roku do 30.09.2022 roku w połowie wymiaru czasu pracy – od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00,

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,

  • otwartą i nowoczesną kulturę organizacyjną, przyjazną atmosferę,

  • pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,

  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Koncept WS

Spółka Koncept WS Sp. z o.o. Sp.k. prowadzi działalność na rynku obrotu nieruchomościami specjalizując się w wyszukiwaniu, typowaniu optymalnego wykorzystania i inwestowania w nieruchomości na terenie całego kraju.

Działalność wiodąca spółki związana jest z pozyskiwaniem gruntów i przekształcaniu ich na cele komercyjne, głównie pod zabudowę obiektami handlowymi i kompleksami handlowo-usługowymi.

W przedmiocie działania spółki istotną pozycję stanowi również budowa obiektów handlowo-usługowych „ pod klucz”.

Przewiń do profilu firmy

Zgłoszenia

  • TERMIN: zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń do dnia 30 kwietnia br.

  • DOKUMENTY: prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego