Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Zarządu

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2019-01-19

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poszukujemy osoby do pracy w centrali firmy na stanowisko:

    ASYSTENT/KA ZARZĄDU

    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres głównych obowiązków:

    • Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
    • Organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
    • Wsparcie zarządu spółki w prowadzonych działaniach,
    • Koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów spółki (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja),
    • Przygotowywanie prezentacji, raportów i tłumaczeń.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe,
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • Biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i w piśmie), znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
    • Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
    • Umiejętność redagowania pism, sporządzania tłumaczeń ustnych i pisemnych,
    • Wysokie zdolności interpersonalne,
    • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
    • Zdolności organizacyjne i analityczne,
    • Skrupulatność, punktualność, sumienność, elastycznośc w działaniu,
    • Wysoka kultura osobista,
    • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
    • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe (w tym zajęcia językowe),
    • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
    • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
    • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
    • Zniżki pracownicze.

    Prosimy o dopisek w treści lub tytule miala – ASYSTENT/KA ZARZĄDU

    Drogi Kandydacie, skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Sprawdź inne oferty pracy na www.selgros.pl