Oferta pracy

Asystent/-ka Zarządu - Pracownik ds. Obsługi Klientów

NOVARTUM T.Kaczmarek, A.Aksamit., M.Machnicka Spółka JawnaO firmie

NOVARTUM T.Kaczmarek, A.Aksamit., M.Machnicka Spółka Jawna

Stanisława Przybyszewskiego 161

Łódź

Dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko

Asystent/-ka Zarządu - Pracownik ds. Obsługi Klientów

Opis stanowiska:

  • Pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań oraz redagowanie pism w imieniu Zarządu
  • Prowadzenie dokumentacji spółki  oraz zapewnienie jej prawidłowego obiegu i archiwizacji
  • Prowadzenie i kontrola nad sprawami urzędowymi dotyczącymi spółki
  • Pozyskiwanie ofert, przygotowywanie zamówień, rozliczanie faktur z obszaru zarządzania nieruchomościami
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą administracyjno - techniczną obiektów
  • Wystawianie faktur sprzedażowych
  • Kontrola i optymalizacja kosztów funkcjonowania obiektów handlowo - usługowych
  • Negocjowanie, zarządzanie umowami z dostawcami usług, serwisów i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem

Wymagania:

  • Wykształcenie min.średnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Prawo jazdy kat.B
  • Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych i zdobycia doświadczenia
  • Pracę w zgranym zespole i przyjazną atmosferę w pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy