Asystent/ka Zarządu

GTC S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

GTC S.A.

Okęcie

Warszawa

poszukuje

Asystenta / Asystentki Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa - Okęcie

    Zadania:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, planowanie i organizacja podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi działami w ramach struktury firmy
  • Zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów
  • Wsparcie Zarządu w codziennej pracy
  • Organizacja i obsługa spotkań korporacyjnych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Minimum dobra znajomość angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów
  • Samodzielność, sumienność i dyskrecja
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Power Point, Excel)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy