Oferta pracy

Asystent/ka Zarządu

HOMAG

HOMAG

Ignacego Prądzyńskiego 24

Środa Wielkopolska

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie Zarządu w jego codziennych obowiązkach i projektach,

  • zarządzanie kalendarzem spotkań w Outlooku,

  • organizacja i obsługa spotkań,

  • przygotowywanie raportów, prezentacji w PowerPoint i tłumaczeń,

  • przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania i wyjazdy,

  • monitorowanie KPI i zarządzanie strategicznymi częściami projektów,

  • organizacja innych bieżących spraw,

  • współpraca i koordynacja zadań na poziomie Grupy.

Nasze wymagania

  • posiadasz doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku sekretarskim lub jako asystentka zarządu w dużej międzynarodowej firmie,

  • znasz język angielski i/lub niemiecki w stopniu umożliwiającym komunikację (min. B2),

  • bardzo dobrze znasz narzędzia MS Office, w szczególności Outlook, PowerPoint,

  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • jesteś osobą profesjonalną o wysokiej kulturze osobistej,

  • posiadasz umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  • jesteś osobą samodzielną i potrafisz ustalać priorytety zadań

  • posiadasz prawo jazdy kat. B.

  • osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku angielskim

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa drużyna sportowa

  • dodatkowe świadczenia socjalne

HOMAG

Fascinationeering oznacza dla nas: pasję dla nowych technologii i pomoc w kształtowaniu przemysłu przyszłości na całym świecie. Wspólnie możemy opracować świetne pomysły, które zainspirują innych na globalnym rynku. Stwórzmy podejście, które zafascynuje rynki. Jako wiodąca firma z branży inżynieryjno-mechanicznej cieszymy się, gdy inni podzielają naszą pasję.

Przewiń do profilu firmy

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim lub języku niemieckim.