Oferta pracy

Asystent/ka Zarządu

Waryński S.A. Grupa HoldingowaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Grupa Waryński to nowoczesna i dynamiczna grupa kapitałowa, koncentrująca swoją działalność na branży nieruchomości, a jednocześnie – marka ciesząca się bogatą tradycją i ponad 60-letnią historią. Należąca do Polskiego Związku Firm Deweloperskich zrzeszającego najbardziej prestiżowe spółki deweloperskie.

Waryński S.A. Grupa Holdingowa
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu

Zadania:

  • Obsługa spotkań Zarządu,
  • Koordynowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji w biurze,
  • Koordynowanie i realizacja zadań zleconych przez Zarząd,
  • Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura,
  • Obsługa recepcji (kurierzy, poczta, przyjmowanie gości),
  • Utrzymanie właściwego wizerunku biura,

Wymagania

  • Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawnicze, administracyjne, zarządzenie lub status studenta ostatniego roku (studia zaoczne),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Znajomość obsługi MS Office,
  • Komunikatywność ,obowiązkowość i punktualności,
  • Umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy

  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze w zgranym zespole,
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego,
  • Umowę zlecenie z możliwością zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

Osoby zainteresowane udziałem w procesie prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy