Oferta pracy

Asystent/ka Zarządu

Polski Holding Nieruchomości S.A.O firmie

Polski Holding Nieruchomości S.A.

aleja Jana Pawła II 12

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie sekretariatu Zarządu

  • prowadzenie terminarza spotkań, konferencji, narad i innych spotkań służbowych Członków Zarządu

  • organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

  • przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Członków Zarządu

  • organizowanie podróży służbowych Członków Zarządu

  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

  • obsługa komputera: dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

  • wysoki poziom kultury osobistej

  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres

  • umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy

  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie z osobami o dużym doświadczeniu zawodowym

  • przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy

  • stabilne warunki zatrudnienia i benefity pracownicze

Polski Holding Nieruchomości S.A.

Spółka Polski Holding Nieruchomości S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Nieruchomości, zajmująca się wynajmem powierzchni biurowych oraz obrotem nieruchomościami.

Przewiń do profilu firmy