Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Human Office Polska Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Zarządu

Human Office Polska Sp. z o.o.

6 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 25 dni
    do: 11 lis 2021
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie realizacji założonego planu sprzedaży zwłaszcza poprzez:

  • Wspieranie oraz ścisła współpraca z Prezesem Zarządu;

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu;

  • Zarządzanie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych i informacji, w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie;

  • Koordynacja terminów wynikających z umów;

  • Administrowanie biurem;

  • Obsługa korespondencji i komunikacji przychodzącej;

  • Przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz;

  • Ścisła współpraca z innymi działami Spółki;

  • Prowadzenie dodatkowych projektów na zlecenie Zarządu.

Nasze wymagania

  • Przygotowaliśmy dla Ciebie wdrożenie na to stanowisko jednak abyś mógł być na nim skuteczny, musisz posiadać poniższe kompetencje:

  • biegła znajomość biznesowego języka angielskiego pozwalająca na płynną, codzienną komunikację z klientami;

  • doświadczenie na podobnym stanowisku, w sektorze B2B w środowisku międzynarodowym – minimum 2 lata;

  • szukamy osoby, która ma takie samo rozumienie czym jest samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;

  • uczciwość, zaangażowanie i motywację do pracy;

  • nienaganna kultura osobista i znajomość standardów biznesowych;

  • umiejętność planowania i efektywnej organizacji własnego czasu pracy;

  • mile widziane wykształcenie wyższe;

  • znajomość pakietu Ms Office;

  • prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie – szukamy profesjonalisty, z którym chcemy związać się na wiele lat;

  • atrakcyjne wynagrodzenie;

  • szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe;

  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy, telefon komórkowy, laptop);

  • praca w biurze klasy A;

  • a zwłaszcza bycie częścią firmy obsługującej najlepsze zlecenia w naszej branży!

O nas

Human Office Polska  jest liderem na rynku wyposażenia wnętrz komercyjnych. Działamy od ponad 10 lat, dostarczając meble biurowe i wyposażenie na terenie całego kraju. Naszymi klientami są przede wszystkim liderzy swoich branż, firmy o zasięgu międzynarodowym, silne polskie przedsiębiorstwa oraz przedstawicielstwa koncernów zagranicznych działających w Polsce. Dzięki zbudowanej pozycji na rynku nasza firma jest w stanie obsłużyć zarówno logistycznie jak i finansowo największe projekty meblowe jakie dostępne są na rynku. Mamy wspaniałą ofertę, jasną wizję, przemyślane procesy i model biznesowy, jednak potrzebujemy też wspaniałych ludzi do zespołu. W związku z naszym rozwojem szukamy osoby, która swoimi kompetencjami i zaangażowaniem, wzmocni nasz zespół w roli.

Jeśli czujesz, że chciałabyś podjąć to wyzwanie, wyślij do nas swoje CV!

Dołącz do nas jeśli odpowiadają Ci powyższe obowiązki i masz oczekiwane przez nas kwalifikacje.