Asystent/ka Zarządu

PGNiG GAZOPROJEKT S.A.O firmie

  • ul. Strzegomska 55a
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

PGNiG GAZOPROJEKT S.A.

ul. Strzegomska 55a

Wrocław

PGNiG GAZOPROJEKT S.A. to wiodący dostawca usług inżynieringu inwestycji infrastrukturalnych. Prowadzimy działalność na wszystkich etapach procesów inwestycyjnych od analiz i studiów wykonalności poprzez projekty budowlane, wykonawcze oraz dokumentacje środowiskowe i specjalistyczne.

 

Do naszego biura we Wrocławiu poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Zarządzanie obiegiem informacji między Zarządem, kadrą kierowniczą a pracownikami.
  • Realizowanie zadań w zakresie obsługi administracyjnej Zarządu Spółki.
  • Organizowanie i obsługiwanie narad, spotkań i konferencji z udziałem Prezesa Zarządu.
  • Klasyfikowanie obiegu dokumentów - dekretacja korespondencji.
  • Kontaktowanie się z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
  • Organizowanie i koordynacja podróży służbowych Prezesa Zarządu.
  • Prowadzenie kluczowej korespondencji oraz terminarzy Prezesa Zarządu.
  • Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń Zarządu.
  • Wsparcie Prezesa Zarządu w organizacji pracy Spółki, w szczególności nadzór nad terminową realizacją zadań wyznaczonych na posiedzeniach zarządu oraz pozostałych zadań zaplanowanych do realizacji przez podległych Dyrektorów, Kierowników i Pełnomocników.
  • Wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji dla Rady Nadzorczej.
  • Współpraca z obszarem marketingu w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz przy realizacji zadań wizerunkowych.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Pożądana znajomość zasad RODO oraz prawa spółek handlowych dotyczących Spółki Akcyjnej.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność redagowania tekstów.
  • Umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista, świadomość biznesowa.
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach, kursach.
  • Opieka medyczna.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.

CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać za pomocą przycisku Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy