Ta oferta pracy jest nieaktualna od 95 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Zarządu

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 14.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    S&P Development sp. z o.o.

    Lokalna firma działająca w sektorze budowlanym, deweloperskim, energetycznym i nowych technologii zatrudni asystenta/asystentkę zarządu. Firma realizuje projekty deweloperskie i budowlane, prowadzi również innowacyjne przedsięwzięcia w sektorze energetycznym i nowych technologii. Szukamy doświadczonej, odpowiedzialnej i samodzielnej osoby, która uzupełni młody, wesoły i ambitny zespół.

    Asystent/ka Zarządu

    Miejsce pracy: Wrocław

    Obowiązki:

    • Samodzielne prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy w tym w szczególności biura
    • Wprowadzanie do obiegu i kontrola obiegu dokumentacji elektronicznej
    • Wprowadzanie i bieżąca kontrola przelewów do kontrahentów
    • Wsparcie zarządu poprzez przygotowywanie pism i umów
    • Przygotowywanie i opracowywanie licznej dokumentacji, w tym zestawienia i raporty
    • Przygotowywanie i obsługa spotkań w siedzibie firmy
    • Prowadzenie biura i sekretariatu grupy firm

    Wymagania:

    • Duża samodzielność, aktywność i umiejętność załatwiania trudnych spraw we własnym zakresie
    • Minimum dwa lata udokumentowanego doświadczenia w jednym z działów firmy: księgowość, administracja, sekretariat, wsparcie zarządu, dotacje unijne
    • Umiejętność kontaktowania się z organami administracji publicznej, z przedstawicielami biznesu i nauki
    • Wykształcenie licencjackie, inżynierskie lub magisterskie
    • Biegła obsługa nowoczesnych urządzeń elektronicznych i kanałów komunikacji (korzystamy między innymi z aplikacje typu Trello, Dropbox, WhatsApp, Mozilla)
    • Swobodne posługiwanie się pakietem Office, w tym biegła obsługa programu Exel
    • Umiejętność tworzenia pism urzędowych

     

    Dodatkowym atutem będzie:

    • Wykształcenie z zakresu budownictwa, architektury, prawa, finansów
    • Doświadczenie w branży deweloperskiej, finansowej, energetycznej lub budowlanej
    • Doświadczenie w pracy z dotacjami unijnymi, w tym w szczególności w rozliczaniu projektów
    • Doświadczenie związane z załatwianiem procedur administracyjnych w urzędach administracji samorządowej lub państwowej

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, w zależności od doświadczenia i kompetencji od 2,5 do 4,5 tys. zł netto miesięcznie
    • Uczciwe i profesjonalne relacje
    • Pracę w młodym i koleżeńskim zespole
    • Pracę tylko na terenie Wrocławia w siedzibie spółki przy ul. Krawieckiej 3 (budynek JustInCenter)

    W późniejszym okresie:

    • Szkolenia i dofinansowanie do projektów związanych z rozwojem osobistym
    • Prywatna opieka medyczna
    • Możliwość częściowej pracy zdalnej

    Osoby zainteresowane proszę o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku ,, aplikuj". Proszę o wysłanie CV i listu motywacyjnego odnoszącego się do wymagań w ogłoszeniu. Aplikacje niespełniające powyższych warunków nie będą brane pod uwagę.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.