Oferta pracy

Asystent/ka Zarządu z językiem niemieckim

ERBUD S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Grupa ERBUD posiada 30-letnie doświadczenie w realizacji prestiżowych projektów budowlanych. Na polskim rynku jest jedną z pięciu czołowych grup budowlanych. Grupa działa głównie na rynku polskim i niemieckim.
 
Spółka ERBUD S.A., jako generalny wykonawca, realizuje projekty komercyjne, użyteczności publicznej, energetyczne, budownictwa mieszkaniowego oraz inżynieryjno-drogowego.
Od 2007 roku ERBUD jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych
w Warszawie.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU
z językiem niemieckim

NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA: 

  • sprawna organizacja i koordynacja narad, spotkań, podróży służbowych i delegacji zagranicznych,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • przygotowywanie dokumentacji na spotkania Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • dbanie o właściwy obieg korespondencji, dokumentów i informacji,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura (w tym bieżąca kontrola stanu biura i podejmowanie działań zapewniających płynne funkcjonowanie biura),
  • bieżąca współpraca z innymi obszarami w firmie (między innymi: pion finansowy, pion marketingu, pion IT),
  • dekretacja faktur.

OCZEKIWANIA:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie lub pokrewne),
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • doskonała organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie do karty sportowej i opieki medycznej),
  • pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku budowlanego,
  • ciekawe zadania realizowane w dynamicznej organizacji o bardzo przyjaznej atmosferze i kulturze organizacyjnej,
  • możliwość stałego rozwijania wiedzy i kompetencji,
  • prestiżową i przyjazną lokalizację biura w ramach kompleksu Royal Wilanów (w pobliżu znajdują się liczne kawiarnie, restauracje, fitness club, centrum medyczne, ogólnodostępne boiska sportowe, zielone skwerki itd.),
  • pracę w godzinach 8:00 – 16.00.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.



GRUPA ERBUD jest społecznie odpowiedzialna, dlatego w 2015 powołana została Fundacja ERBUD Wspólne wyzwania im. Eryka Grzeszczaka, która pomaga w usamodzielnianiu wychowanków domów dziecka.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy