Valmet Automotive Sp. z o.o.

Asystent/ka Zarządu

Valmet Automotive Sp. z o.o. O firmie

Valmet Automotive Sp. z o.o.

Transportowa 1

Żary

Valmet Automotive poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu – umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Żary

Zadania:

  • Prowadzenie terminarza spotkań, a także organizacja i rozliczanie podróży służbowych;
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Tłumaczenia z i na język angielski;
  • Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd;
  • Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień;
  • Współpraca z innymi managerami w firmie.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym;
  • Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość MS Office;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Zaangażowanie;
  • Chęć do koordynowania wielu spraw jednocześnie;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj

Valmet Automotive jest doświadczonym dostawcą usług produkcyjnych i inżynieryjnych, oraz dostawcą systemów dachowych do kabrioletów w przemyśle motoryzacyjnym. Działamy na rynku od ponad 40 lat i zatrudniamy obecnie około 5500 pracowników w Finlandii, Niemczech, Hiszpanii i Polsce. .Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych osobowych Dz.Us.Nr 133 poz 883).

Valmet Automotive poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu – umowa na zastępstwo

Zadania:

  • Prowadzenie terminarza spotkań, a także organizacja i rozliczanie podróży służbowych;
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Tłumaczenia z i na język angielski;
  • Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd;
  • Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień;
  • Współpraca z innymi managerami w firmie.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym;
  • Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość MS Office;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Zaangażowanie;
  • Chęć do koordynowania wielu spraw jednocześnie;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność pracy w zespole.

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj

Valmet Automotive jest doświadczonym dostawcą usług produkcyjnych i inżynieryjnych, oraz dostawcą systemów dachowych do kabrioletów w przemyśle motoryzacyjnym. Działamy na rynku od ponad 40 lat i zatrudniamy obecnie około 5500 pracowników w Finlandii, Niemczech, Hiszpanii i Polsce. .Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych osobowych Dz.Us.Nr 133 poz 883).

Ogłoszenie archiwalne