Qarson

Asystent/ka Zarządu ze znajomością języka francuskiego i angielskiego

QarsonO firmie

  • Poznań, Krzemowa 1, 62-002 Złotniki, Polska

  • Ważna jeszcze 16 dni
    7 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Asystent
Qarson to lider sprzedaży aut na abonament we Francji. W Polsce działamy od 2018 roku, oferując rewolucyjny sposób finansowania samochodów dla klientów indywidualnych. Wierzymy, że nie trzeba kupować auta, żeby z niego korzystać i tą ideą chcemy się dzielić.
 
Nie musisz wychodzić z domu, żeby zamówić nowe auto i przez 12 miesięcy cieszyć się jazdą bez zbędnych formalności i obaw związanych z utratą wartości samochodu.
 
Mamy 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej we Francji, gdzie z roczną 50% dynamiką wzrostu sprzedaży i wielokrotnie nagradzaną jakością obsługi klienta, jesteśmy numerem 1 na rynku samochodów na abonament. W całej Europie zatrudniamy prawie 250 osób, w tym 150 osób w Polsce.
 
Sieć Qarsona w Polsce to centrum w Suchym Lesie pod Poznaniem oraz Punkty Obsługi Sprzedaży w najlepszych galeriach handlowych największych miast w Polsce: w Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Krakowie i Katowicach.
 
W związku z rozwojem marki na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy aktualnie do naszego zespołu:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO I ANGIELSKIEGO
Miejsce pracy: Poznań, Złotniki (pow. poznański)

Zadania:

  • Koordynacja obiegu informacji, dokumentów i korespondencji;
  • Planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych;
  • Wystawianie oraz kontrola dokumentów rozliczeniowych;
  • Współpraca z instytucjami bankowymi;
  • Prowadzenie biura zarządu (kalendarz, organizacja podróży i spotkań);
  • Bieżące wsparcie zarządu w codziennej pracy.

Oczekiwania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Samodzielność;
  • Dokładność;
  • Chęć podejmowania decyzji i poszukiwania rozwiązań;
  • Proaktywność w działaniu;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • międzynarodowe
    i dynamiczne środowisko
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka
    medyczna
  • dofinansowanie
    do posiłków
  • karnety sportowe
  • nieformalny dress code
  • ubezpieczenie na życie
  • bonus za polecenie pracownika
  • nauka języków obcych
  • duży, bezpłatny parking
  • parking rowerowy
    i prysznice
  • świeże owoce
  • możliwość rozwoju
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj
Qarson to lider sprzedaży aut na abonament we Francji. W Polsce działamy od 2018 roku, oferując rewolucyjny sposób finansowania samochodów dla klientów indywidualnych. Wierzymy, że nie trzeba kupować auta, żeby z niego korzystać i tą ideą chcemy się dzielić.
 
Nie musisz wychodzić z domu, żeby zamówić nowe auto i przez 12 miesięcy cieszyć się jazdą bez zbędnych formalności i obaw związanych z utratą wartości samochodu.
 
Mamy 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej we Francji, gdzie z roczną 50% dynamiką wzrostu sprzedaży i wielokrotnie nagradzaną jakością obsługi klienta, jesteśmy numerem 1 na rynku samochodów na abonament. W całej Europie zatrudniamy prawie 250 osób, w tym 150 osób w Polsce.
 
Sieć Qarsona w Polsce to centrum w Suchym Lesie pod Poznaniem oraz Punkty Obsługi Sprzedaży w najlepszych galeriach handlowych największych miast w Polsce: w Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Krakowie i Katowicach.
 
W związku z rozwojem marki na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy aktualnie do naszego zespołu:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO I ANGIELSKIEGO

Zadania:

  • Koordynacja obiegu informacji, dokumentów i korespondencji;
  • Planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych;
  • Wystawianie oraz kontrola dokumentów rozliczeniowych;
  • Współpraca z instytucjami bankowymi;
  • Prowadzenie biura zarządu (kalendarz, organizacja podróży i spotkań);
  • Bieżące wsparcie zarządu w codziennej pracy.

Oczekiwania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Samodzielność;
  • Dokładność;
  • Chęć podejmowania decyzji i poszukiwania rozwiązań;
  • Proaktywność w działaniu;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • międzynarodowe
    i dynamiczne środowisko
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka
    medyczna
  • dofinansowanie
    do posiłków
  • karnety sportowe
  • nieformalny dress code
  • ubezpieczenie na życie
  • bonus za polecenie pracownika
  • nauka języków obcych
  • duży, bezpłatny parking
  • parking rowerowy
    i prysznice
  • świeże owoce
  • możliwość rozwoju
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne