Oferta pracy

Asystent Kierownika – Administrator Projektu

Sweco Consulting sp. z o.o.O firmie

Sweco Consulting sp. z o.o.

Ignacego Łyskowskiego 16

Szczecin

Sweco planuje i projektuje społeczności oraz miasta przyszłości. Rezultaty naszej pracy to ekologiczne budynki, efektywna infrastruktura i dostęp do energii i czystej wody. W Europie zatrudniamy 15 000 pracowników, oferując Klientom profesjonalną wiedzę i umiejętności przy realizacji każdego projektu. Co roku jesteśmy zaangażowani w inwestycje w 70 krajach na całym świecie.
 
Sweco Consulting sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Asystent Kierownika – Administrator Projektu

miejsce pracy: Szczecin 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, związanym z obsługą projektów inwestycyjnych,
  • prawo jazdy kat. B.
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • rzetelność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
  • sumienność i dokładność,
  • elastyczność w działaniu oraz otwartość na nowe wyzwania.

Dodatkowym atutem będzie: znajomość MS Project, znajomość języka angielskiego, znajomość zasad realizacji procesu inwestycyjnego w budownictwie.

Zakres obowiązków:

  • rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkich dokumentów
    w biurze Projektu,
  • przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych,
  • wsparcie kierownika Projektu w bieżących pracach operacyjnych
  • sporządzanie raportów okresowych, sprawozdań z narad projektowych, materiałów informacyjnych i promocyjnych, prezentacji w języku polskim i/lub angielskim,
  • zapewnienie kompletnej i terminowej informacji wewnętrznej i zewnętrznej o działaniach we wszystkich elementach obsługiwanego Projektu,
  • nadzór nad procedurami Projektu i realizacja działań związanych z wdrażaniem planu komunikacji i zarządzania informacją w Projekcie
  • wprowadzanie danych oraz administrowanie komputerową baza danych

Oferujemy:

  • pracę w jednej z największych firm inżyniersko – projektowych w Polsce i Europie, wiodącej na polskim rynku usług konsultingowo - projektowych;
  • udział w strategicznych dla Spółki zadaniach inwestycyjnych;
  • możliwość współpracy z doświadczoną kadrą pracowniczą w miłej i przyjaznej atmosferze;
  • możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych: ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa.
 
 
Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie ofert zawierających CV za pomocą przycisku Aplikuj

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy