Oferta pracy

Gleeds Polska Sp. z o.o.

Asystent Kierownika Inwestycji

Gleeds Polska Sp. z o.o.O firmie

Gleeds Polska Sp. z o.o.

Aleksandrowska 67/93

Łódź

Gleeds Polska należy do grupy Międzynarodowych Konsultantów Budowlanych Gleeds. 

Jako firma konsultingowa świadczymy wysokiej jakości, wszechstronne usługi doradcze w branżach takich jak budownictwo, nieruchomości i dziedziny pokrewne.

Asystent Kierownika Inwestycji
Assistant Project Manager

Miejsce pracy: Łódź

Wyzwania: 

Wsparcie Kierownika Inwestycji w wykonywaniu zadań związanych z realizacją Inwestycji, między innymi:

  • Uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją Inwestycji
  • Udział w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentów (notatki z narad, pisma, protokoły przekazania)
  • Przygotowywanie obmiarów i kosztorysów
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby Inwestora
  • Wykonywanie innych zadań asystenckich związanych z usługami świadczonymi przez Pracodawcę

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym
  • Język angielski na poziomie B2/C1
  • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office
  • Nastawienie na jakość i samodzielność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na polskim rynku
  • Pakiet medyczny i szereg innych świadczeń pozapłacowych
  • Przyjazną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk:

 

DZIĘKUJEMY ZA PRZESŁANIE APLIKACJI. INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ
Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

Gleeds Polska należy do grupy Międzynarodowych Konsultantów Budowlanych Gleeds. 

Jako firma konsultingowa świadczymy wysokiej jakości, wszechstronne usługi doradcze w branżach takich jak budownictwo, nieruchomości i dziedziny pokrewne.
Asystent Kierownika Inwestycji
Assistant Project Manager

Wyzwania: 

Wsparcie Kierownika Inwestycji w wykonywaniu zadań związanych z realizacją Inwestycji, między innymi:

  • Uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją Inwestycji
  • Udział w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentów (notatki z narad, pisma, protokoły przekazania)
  • Przygotowywanie obmiarów i kosztorysów
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby Inwestora
  • Wykonywanie innych zadań asystenckich związanych z usługami świadczonymi przez Pracodawcę

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym
  • Język angielski na poziomie B2/C1
  • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office
  • Nastawienie na jakość i samodzielność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na polskim rynku
  • Pakiet medyczny i szereg innych świadczeń pozapłacowych
  • Przyjazną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk:

 

DZIĘKUJEMY ZA PRZESŁANIE APLIKACJI. INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ
Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

Ogłoszenie archiwalne