Asystent Managera Produktu

  • Kielce, świętokrzyskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-06-14
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 2018-07-14)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Spółka MAGNUM POLSKA jest wiodącym dostawcą technologii i systemów do produkcji przesłon okiennych. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją komponentów, dostarczamy maszyny i urządzenia do produkcji wewnętrznych żaluzji weneckich poziomych oraz pionowych, rolet materiałowych oraz moskitier.
    Zakres naszej działalności to przede wszystkim rynek krajowy, Europa Wschodnia i Zachodnia.
    Poszukujemy pracownika na samodzielne stanowisko:
    Asystent Managera Produktu
    Miejsce pracy: Kielce

    Opis stanowiska:

    • Przygotowanie dokumentacji technicznej, rysowanie i nadzór nad komponentami, wyrobami i systemami przesłon okiennych z oferty Magnum Polska.
    • Wprowadzanie nowych produktów do oferty firmy Magnum Polska sp. z o.o. (nowe rozwiązania, komponenty, maszyny, urządzenia, nadawanie indeksów).
    • Współpraca przy tworzeniu, uruchamianiu i aktualizowaniu strony internetowej.
    • Aktualizacja katalogów i materiałów reklamowych.
    • Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów wzorcowych dla klientów na podstawie zapotrzebowania działu handlowego i działu zakupów.
    • Przygotowanie i aktualizacja prezentacji wyrobów i systemów z oferty MAGNUM POLSKA.
    • Szkolenia pracowników odnośnie znajomości poszczególnych systemów przesłon okiennych.
    • Nadzór nad przygotowaniem kompletnej oferty przesłon zewnętrznych – kalkulacja, oferty, zamówienia, weryfikacja pomiarów, nadzór nad montażem i rozpatrywanie reklamacji.
    • Kontrola jakości wyrobów gotowych i materiałów produkcyjnych.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe techniczne
    • Znajomość i obsługa oprogramowania w środowisku EXCEL, CAD oraz projektowanie w 3D/2D
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Prawo jazdy kat. "B"
    • Umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz kreatywność.
    • Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń
    • Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia oraz planowania
    • Samodzielność i konsekwencja w działaniu

    Oferujemy: 

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
    • Pracę w stabilnej oraz dynamicznie rozwijającej się instytucji; w godzinach 8:00- 16:00
    • Możliwość korzystania z telefonu komórkowego wg zasad określonych w umowie
    • Miesięczna nagroda uznaniowa
    • Narzędzia pracy umożliwiające realizację wyznaczonych zadań: własne stanowisko z komputerem
    • Wyjazdy na targi branżowe
    • Szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania COMARCH XL
    • Szansa do zdobywania doświadczeń i realizacji własnych pomysłów poprzez współpracę z różnymi działami i podmiotami
    • Coroczny dodatek świąteczny w grudniu, imprezy integracyjne

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).