Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Asystent Obsługi Klienta – Meeter Greeter

innogy Polska Operations

  • Tryb wypłaty:miesięczna

innogy Polska Operations

Wołoska 12

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • powitanie Klienta w placówce

  • zbadanie celu wizyty Klienta – wstępne ustalenie potrzeb

  • organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad Klientami oczekującymi na Doradcę

  • informowanie Klientów o aktualnych ofertach oraz o możliwości korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji

Nasze wymagania

  • jesteś osobą komunikatywną, a praca z ludźmi do dla Ciebie przyjemność :)

  • posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy z Klientem (mile widziane)

  • potrafisz uważnie słuchać i mówić tak, aby zaciekawić Klienta

  • jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

To oferujemy

  • pracę w oparciu o umowę zlecenie

  • pakiet szkoleń przygotowujący do pracy na tym stanowisku

  • super atmosferę ;)

innogy Polska Operations

innogy Polska Operations jest spółką odpowiedzialną za relacje sprzedażowe i obsługowe z Klientami Grupy innogy. Obsługujemy blisko milion Klientów zapewniając usługi na najwyższym poziomie.

Przewiń do profilu firmy