Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent - Praca biurowa

AOMB Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Emilii Plater 53
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

AOMB Polska Sp. z o.o.

Emilii Plater 53

Warszawa

Kancelaria patentowa AOMB Polska specjalizuje się w ochronie wiedzy i kreatywności, doradzając klientom w  sprawach wynalazków, znaków towarowych, designu i licencji. Powstaliśmy w 2009 roku, należymy do AIPEX - Europejskiego aliansu niezależnych kancelarii patentowych. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie naszego zespołu są niezbędne do pomyślnej realizacji celów klientów. Cały czas dynamicznie się rozwijamy, obecnie poszukujemy do naszego zespołu w Warszawie Asystenta rzecznika patentowego.

Odwiedź nas i dowiedz się więcej: https://aomb.pl/pl/home

Asystent - Praca biurowa

Zadania – co będziesz u nas robił:

Zespół Paralegal potrzebuje wsparcia w codziennej pracy biurowej:

  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Wystawianie faktur;
  • Dbanie o biuro - obsługa spotkań, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych;
  • Odbieranie telefonów;
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Dokonywanie odnowień patentów.

Wymagania – czego poszukujemy u kandydatów:

  • Dostępności od poniedziałku do piątku przez 8h dziennie;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego – B1/B2;
  • Znajomości MS Office w stopniu co najmniej średniozaawansowanym (Word, Excel, Outlook);
  • Doskonałej organizacji czasu pracy, umiejętności nadawania priorytetów;
  • Dokładności w realizacji zadań i dbałości o szczegóły;
  • Po wdrożeniu w obowiązki - proaktywności i samodzielności;
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych i nastawienia na współpracę;
  • Elastyczności – umiejętności sprawnego przełączania się między różnymi zadaniami.

Mile widziane – dodatkowe punkty za:

  • Doświadczenie w pracy biurowej/jako asystent;
  • „Growth mindset” - otwartość na aktualizowanie wiedzy i nieustanny rozwój.

Nasza oferta – co zyskasz dzięki współpracy z nami:

  • Pracę na pełny etat w oparciu o UoP (umowa o pracę) i wolne weekendy;
  • Stałe wynagrodzenie i możliwość uzyskania premii rocznej;
  • Przyjazną atmosferę pracy – od pierwszych dni doświadczysz wsparcia, szacunku i zaufania;
  • Możliwość rozwoju zawodowego – możesz w przyszłości zostać asystentem rzecznika patentowego;
  • Dodatkowy budżet na indywidualny rozwój zawodowy i osobisty;
  • Biuro w dogodnej lokalizacji (biurowiec WFC tuż obok stacji metra na rondzie ONZ);
  • Możliwość wzięcia udziału w szkoleniach i działaniach integracyjnych dostępnych dla całej firmy;
  • Elastyczne warunki pracy – potrzebujemy Cię w biurze, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by czasem pracować z domu i dopasować godziny pracy.

 

Termin aplikacji:

Na Twoje zgłoszenie czekamy do 18 czerwca! Swoje CV prześlij  klikając w przycisk „Aplikuj teraz”.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne